Monday 25 August 2014

Fun Question Tag - eesti keeles

Hei!

Kuna Kiku enda blogis(LINK) seda suurelt reklaamis, siis mõtlesin, et võiks ise ka selle läbi teha. Ehk saate minust veidikene aimu, sest otseselt ma midagi endast kirjutanud pole. Mul on hetkel ka pooleli postitus, kus on mõningaid fakte minu kohta, mille loodan ma peagi valmis saada. Oleksite sellest ikka huvitatud? :)
Aga hakkame nüüd pihta!

1. Kas sul on magades kapiuksed kinni või lahti? Kuna mul on üsna pisike tuba, siis oleks võimatu ringi liikuda kapiuksed avali. Seega, alati kinni.
2. Kas sa võtad hotellist lahkudes šampooni- ja palsamipudelid kaasa? Kui ma leian, et need on head, siis olen võtnud küll :D
3. Kas sa oled magades tervenisti teki all või on osa keha teki alt väljas? Mul on alati väljas käed ja üks jalg.
4. Kas sa oled kunagi varastanud liiklusmärki? Haha, pole vajadust olnud :D Mitte et ma vajaduse korral seda tegema läheks, aga jah.
5. Kas sulle meeldib kasutada iseliimuvaid märkmepabereid? Ei, ma ei salli neid. Esiteks, ma ei oska neid kuhugi panna, ja teiseks, mingi hetk nad lihtsalt enam ei kleepu ja see ajab mind närvi.
6. Kas sa lõigud kuponge ja ei kasuta neid kunagi? Kõikvõimalikud kupongid, mis koju tulevad, lõigun rahakoti vahele :D Iseasi on see, kas ma kõike ka ära kasutan, kuid on palju juhte olnud, kui neid vaja on läinud.
7. Kas sa eelistaksid, et sind ründaks suur karu või mesilasparv? Kuna ma vihkan putukaid, siis eelistaksin karu :D
8. Kas sul on tedretähnid? Ei ole.
9. Kas sa alati naeratad fotodel? Mitte alati, kuid püüan.
10. Mis ajab sind kõige rohkem närvi mõndade inimeste juures? Ma võiks memuaari kirjutada sellest, mis mind häirida võib :D Kuid ärgem nüüd nii negatiivsusesse ka laskugem. Võib-olla tooks välja praegu selle, et ma vihkan seda, kui inimesi kasutatakse lihtsalt omakasuks ära. Kui kellelgi on midagi väga, väga vaja, siis on ta kohe suur sõber, kui aga sinul on vaja midagi, siis pole teda sinu jaoks olemas. Vot see on kuradima haige!
11. Kas sa oled kunagi lugenud oma samme? On tulnud ette küll.
12. Kas sa oled kunagi metsas pissinud? Hädaolukorras kindlasti :D
13. Aga kakanud metsas? Hahaha, kindel ei.
14. Kas sa oled kunagi tantsinud ilma muusikata? Kui on piisavalt hea tuju, siis juhtub ikka.
15. Kas sa närid oma pastakaid ja pliiatseid? Pole tähele pannud.. Vist mitte?!
16. Kui paljude inimestega sa oled sellel nädalal maganud? Enamuse ajast olen Hansu kõrval maganud, kuid paar korda on ka kaisukaru minu und saatnud :D
17. Mis suuruses on su voodi? 120x200 - kärab küll.
18. Mis on su "Nädala laul"? David Guetta ft Sam Martin - Lovers On The Sun
19. Kas on normaalne kui poisid kannavad roosat? Kui outfitiga sobib, siis miks mitte.
20. Kas sa ikka vaatad multifilme? Üldiselt mitte. Kuid on juhtunud, et TV3 pealt laupäeviti tuleb mõni huvitav, siis pilk jääb ikka peale.
21. Milline film on meeldinud sulle kõige vähem? Minu listis ei ole kunagi Harry Potteri filme. Mulle absoluutselt ei meeldi need.. Ajuvabad :D
22. Kui sul oleks (varjatud) varandus, siis kuhu sa selle peidaksid? Nagu Kirsika juba mainis, siis oleks selleks kohaks lapsepõlve onn.
23. Mida sa jood õhtusöögi korvale? Tahaks hullult öelda, et kraanivesi, kuid ma kahjuks ei saa seda teha. Üldiselt on mõni poest ostetud vesi või mahl.
24. Kuhu sisse sa kastad oma kananagitsa? Ma ei söö neid.
25. Mis on su lemmik söök? Huuuh, noo.. Ma pole väga pirts söögi suhtes, mistõttu meeldivad mulle paljud asjad. Aga no kui valima peab, siis mainin ehk pasta bolognese.
26. Mis filme sa võiks vaadata üha uuesti ja uuesti? "The Blue Lagoon", "Step Up"(ükskõik milline osa), "The Proposal" jnejne
27. Viimane inimene kellele sa musi tegid? Oma musule - Hansule :)
28. Kas sa oled kunagi olenud skaut (Noorkotkas/ Kodutütar)? Jah! Ma ei tea, kas ma enam nimekirjas olen..
29. Kas sa kunagi poseeriksid alasti ajakirjas? Ei, kindlasti mitte.
30. Millal sa viimati kirjutasid kellegile paberkirja? Iseendale :D põhikooli lõpupoole pidime eesti keele tunnis seda tegema, et hiljem lõpetamisel see kätte saada.
31. Kas sa oskad autol õli vahetada? Kahjuks mitte.
32. Kas sa oled saanud kiiruse ületamise eest trahvi? Ma pean ülimalt lugu sellest, kui inimesed peavad kinni kiirusepiirangutest. Ka mina ise pean sellest kinni, seega pole võimalik, et ma trahvi saan :) Ühesõnaga, vastus on ei!
33. Kas sul on kunagi sõidu ajal kütus otsa saanud? Õnneks mitte :D
34. Mis su lemmik võileib on? Röstsai/-leib merevaigu ja tomatitega, millele natuke ka soola raputada.
35. Parim söök, mida süüa hommikusöögiks? Mõni puder ilmselt - kaerahelbe, manna, tatra.
36. Mis kell sa tavaliselt magama lähed? Kuskil 24 ja pärast seda.
37. Kas sa oled laisk? Piisavalt laisk, et saaks norida selle kallal. Kuid ülemäära ka mitte.
38. Kas sa oled kunagi Halloweeni kostüümis olnud? Olen - batmani :D
39. Kes sa oled Hiina horoskoobi järgi? Koer.
40. Mitut keelt sa oskad rääkida? Inglise keelt, vene keelt, hispaania keelt - segast oskan ikka peksta ju :D
41. Kas sul on mõni ajakirjatellimus? Jah, Cosmopolitani oma.
42. Kumb on parem- Lego või Lincoln Logs? Lego?!?
43. Kas sa oled jäärapäine? Kindlasti on tulnud ette olukordi, kus olen olnud jäärapäine.
44. Kumb on parem- Ott Sepp või Märt Avandi? Mõlemad koos on fantastilised. Kuid kui valima peab, siis äkki Märt Avandi. Ta näeb lihtsalt viisakam välja :D
45. Kas sa oled kunagi seebikaid vaatanud? Muidugi! See oli vanasti mu lemmiktegevus :D
46. Kas sa kardad kõrgust? Ei karda.
47. Kas sa oled autos laulnud? Koguaeg teen seda.
48. Kas sa oled dušši all laulnud? Ikka.
49. Kas sa oled autos tantsinud? Jah.
50. Kas sa oled relva kasutanud? Kellegi haavamiseks mitte. Kuid olen käinud Kaitseliiduga lasketiirus laskmas.

NB! Pildid on illustreerivad ning võetud Googlest!

2 comments:

  1. Ma ei teadnudki, et sa koer oled :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuidas siis nii.. Aga nonäed, nüüd tead siis :D auhauh

      Delete