Monday 25 August 2014

Oh kaunis päev, oh kaunis...esmaspäev!

Uus nädal on täie hoo sisse saanud. Mulle täitsa meeldib, et see on alanud sellise sombuse ilmaga. Koguaeg ei saagi positiivne energiajänku olla ning seetõttu ongi vaja selliseid "masendavamaid" päevi. Aga see selleks!
Kuna see nädal on üsna kallis ja armas nädal - viimane nädal enne kooli ikkagi ning minu jaoks ka viimane treeningnädal Arcticus - siis üritan ma võtta kõik, mis võtta annab. Tahan teha nii palju, kui vähegi suudan. Ja ei, ma ei loobi niisama sõnu tuulde - alustan juba mõne tunni pärast StepFit trenniga ning õhtul üritame minna ka mingisse veetrenni. Ja juba homseks olen pannud kaks trenni kirja. Niiet ma usun, et ma olen tubli ja mul läheb kenasti see nädal :) Tahaks muuta ka oma toitumist kellaajaliseks, kuid kahjuks ei ole see hetkel võimalik, sest ma ei tea isegi tunniplaani... Muidugi see ei takista praegu mind tervislikult toitumast, kuid siiski.
Aga aitab nüüd jutust küll praegu! Olge mõnusad ja nautige elu :)

No comments:

Post a Comment