Wednesday 17 September 2014

Imesid juhtub!

Teate, ma olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii õnnelik, et ma ei oska isegi oma rõõmu sõnadesse panna. Te küsite miks?! Aga sellepärast, et mul on suur au ESIMEST korda vastu võtta tooteid testimiseks ja Teile tutvustamiseks! Tehke nüüd üks suur, suur aplaus ning mina ütlen ühe suure, suure aitähi aravon.ee-le. Nad olid nii lahked ja usaldasid mulle testimiseks kogu oma Placent Activ sarja tooted :) I'm so happy, really!

Kuid ma üritan nüüd ennast vaos hoida ning tutvustada teile Placent Activ sarja veidi lähemalt.
Ilmselt Te kõik olete kuulnud/näinud seda reklaami, kus Kaisa Oja ilutseb oma pikkade ja kaunite kiharatega või seda, kus tunnuslauseks on "Kas te soovite omale kauneid juukseid või hoopis pikki ripsmeid?" (oli vist nii?!). Igatahes just need tooted ongi nüüd minu valduses. Neist saab tegelikult lugeda ka septembrikuu Cosmopolitanist.

Šampoon (LINK) ja palsam (LINK)
Elidor šampoon/palsam sisaldab platsenta ekstrakti, mis on tuntud oma toitva ja tugevdava toime poolest, aitab juukseid kaitsta väliste keskkonna mõjude eest, samas pidurdab juuste väljalangemist. Rikas aminohapete poolest. Platsenta ekstrakt parandab peanaha niiskustasakaalu ja elastsust, Siidiproteiinid muudavad juuksed pehmeks ning annavad neile terve välimuse. Sobib kõikidele juuksetüüpidele, eriti aga kuivadele ja töödeldud juustele.

Tervendav juuksevedelik (LINK)
Toode on eriti soovitatav õhukeste, rabedate ja habraste juuste puhul. Tänu koostises olevale platsenta ekstraktile aitab toode vältida juuste väljalangemist. Regulaarne losjooni kasutamine tugevdab ja toidab juukseid ning stimuleerib juuste kasvu.

Ripsmekasvu soodustav seerum (LINK)
Seerum sisaldab platsenta ekstrakti ja rikkalikult aminohappeid, mis aitavad tugevdada ripsmeid ja vähendada nende väljalangemist, muutes ripsmed pikemaks ja tihedamaks.

Ma ootan suure põnevusega nende katsetamist, sest tegelikult olen ma suures hädas juuste väljalangemisega. Loodan väga, et vähemalt väljalangemine muutub minimaalseks, kuigi pikkadest kaunitest kiharatest ka ära ei ütleks ju! :) Ka ripsmeseerumit tahaksin juba väga proovida, sest olen natukene skeptiline selliste asjade suhtes. Kuid mul on juba väga hea aimdus nende toodete suhtes, niiet jäägem ootama!

Kas Teie olete kasutanud antud tooteid? Kuidas Teile meeldisid?

4 comments:

  1. Kasutasin ka seda komplekti, aga koos palsamiga. Ja mul on ainult häid sõnu selle kohta! Nüüd olles selle komplektiga lõpuni jõudnud siis on isegi minu peas lühikesi uusi karvakesi näha, mida varem ei olnud. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kuulnud/näinud nii palju kiidusõnu, et raske on mitte uskuda sellesse :) Loodan väga, et need sobivad mulle!

      Delete
  2. Täna käin oma pakil ka järel ära :) Mitu päeva kibelen, et ei tea mis seal sees on :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on nii mõnus tunne :D mulle vähemalt meeldib! Tead küll, mis pakis on, kuid ikka on selline õhin sees.

      Delete