Saturday 6 September 2014

New hottie (from ALDO)

Keda ma lollitan, kui hakkan siin tooma erinevaid põhjendusi, miks ma pidin selle koti ostma.. Tegelikult polegi mingit head põhjendust, v.a see, et mulle lihtsalt väga meeldis see :D Kui aus olla, siis tegelikult ma kaalusin poes ikka oma mitukümmend minutit, kas osta või mitte, kas see on ikka vajalik või mitte. Lõpuks leidsin, et ega mul sellist pisikest "peokotti" pole kaa(okei, üks põhjendus tuli ära ikkagi) ja meeldib ta ju väga, siis tühja kah. Lisaks oli sellel väga suur allahindlus - 44.90€-lt 14.90€ peale :) Nii odavat, veidikenegi kvaliteetsemat, kotti pole ma kusagil näinud. Kui ma juba niikuinii sellist kotti tahaks, siis osta kohe ja praegu, kui hiljem hiinaka kaupa suurema summa eest välja osta(mõtlen just otse Eestist ostes).
See kott jäi kohe silma, sest selle värv on lihtsalt nii teistsugune, nii ilus - õrn sirelililla, mis kahjuks piltidel ei kajastu üldse hästi. Ka suurus on äärmiselt nunnu - pisike, kuid sellegi poolest mahutab ära kõige vajalikuma. Sees tagumise seina küljes on isegi kaarditaskud :) Mis mulle kohe eriti meeldib, on see, et kotil pole ainult metallketist sang - tal on õla koha peal nahast osa olemas.
Aga okei, ma jään nüüd pidustusi ootama, et sellega eputama minna! Hihiii :) 

No comments:

Post a Comment