Sunday 21 September 2014

New dress: sügis hiilib garderoobi

Kui varem poodides silmitsedes jäi mu pilk peale sellistele kirjudele ja rõõmsavärvilistele kleitidele, siis eile toimus aga vastupidine reaktsioon. Mu sügisene meeleolu jõudis ka silmadesse, mis valisid välja just selle süngemates toonides kleidi. Enne selga proovimist suutsin juba luua kujutluspildi sellest, kuidas seda kleiti oleks nii mõnus kanda mustade 70DEN sukapükstega.
Selle kleidi justkui pitsilise mustriga osa suutis tuua mu sisse sooja tunde, sest see meenutas mulle kaugelt kohutavalt kampsunit või noh sellist villast kleiti vms, mida ta tegelikult pole.
Meeldisid mulle kohutavalt ka need nahksed käised. See tundus nii teistsugune ja põnev. Mulle üldiselt ei sümpatiseeri sellised nahksed asjad või nahkdetailidega asjad, kuid see kuidagi kuulub lihtsalt kokku selle kleidiga. Kui see oleks tavalisest materjalist, siis see kleit poleks lihtsalt enam see, mis ta praegu on. Noh, teate küll seda tunnet ju?! :D
Muidugi ei saa mainimata jätta ka neid "taskukesi". Ka need pisikesed detailid annavad nii palju juurde. Ilma nendeta oleks see kleit minu jaoks lihtsalt justkui üks kangatükk.
Tagumine külg on täitsa tavaline, kuid eesmine pool loob juba nii palju põnevust, et see külg polegi oluline. Tegelikult kui mõelda, siis on ju täitsa hea, et just tavaline on, muidu lähekski liiga kirjuks ära.

Kas Teie mõtted on ka juba sügises? On see väljendunud kuidagi ka Teie riietes/jalanõudes/aksessuaarides?

4 comments:

  1. Kust see kleit pärit on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elva kaubamajast :) Väärt koht, sest seal on nii palju huvitavaid asju, mida mujal ei ole (okei, Otepää kaubamaja kuulub ka selle keti alla, seega on sealt võimalik leida samu asju, mis Elvastki)!

      Delete
  2. Replies
    1. Luban, et teen niipea, kui olen jõudnud taastuda homsest kirurgilisest protseduurist! ;)

      Delete