Monday 1 September 2014

MUS: põsepuna

Jah, Te võite mulle aplausi teha! :D See on minu esimene arvesse võetav(laste omad ei lähe arvesse) põsepuna. Tegelikult soetasin ma selle juba kevade lõpul, kuid kuna tol ajal oli kooliga kiire ja suvel ma meiki ei kasutanud, siis kirjutan ma sellest alles praegu. Lükke andis ostmiseks see, et ma tundsin, et näost on midagi puudu.
Miks just Make Up Store? Ilmselt selle tõttu, et see tundus kõige kvaliteetsem olevat. Tean, et mulle on kerged tulema põskedele vistrikud, kui mingi saast on peal, ning seda ma ei soovinud. Samuti on neil hiiglaslik  toonide valik, mille hulgast leiavad kõik endale meelepärase. Kusjuures, mis kõige naljakam, mul polnud ostmise ajal meeleski, et ma kunagi olin wishlisti pannud ühe MUSi põsepuna, mille toon on täpselt see, mille ma poes endale välja valisin! :) Tooni nimi: a touch of peach.
Põsepuna pakend on äärmiselt lihtne. Ta on täpselt paraja suurusega - pole liiga väike ega liiga suur. Mõnus on seda käes hoida. Lahti ning kinni käib imelihtsalt, ei ole vaja mingit pusimist. Samas on ta piisavalt hästi kinni, et kaas ei logiseks peal.
Pintsliga pannes ei teki näole ega pakendile mingeid pudemeid. Põsepuna on nahal väga kerge ja mõnusalt pehme. Ei teki sellist koormavat tunnet ning nahk saab ilusti hingata. Pole täheldanud ka musti poore ega vistrikke pärast kasutust. Peal püsib ta kenasti. Olen rahul! :)

Kas olete kasutanud mõnd MUSi toodet? Kuidas meeldis?

No comments:

Post a Comment