Tuesday 18 November 2014

Minu näohoolduse rutiin

Mulle endale väga meeldib lugeda selliseid "rutiini" postitusi. Huvitav on teada, kes mida ja kuidas teeb ning millised tooted on enim kasutuses. Loodan, et ka Teil on seda huvitav lugeda.
Näohooldust alustan tavaliselt meigi mahavõtmisest, kus mul on abiks Garnieri silmameigieemaldaja ning Lirene mitsellaarvesi. Esmalt võtan ripsmetuši silmameigieemaldajaga maha, sest selleks kulub enamus energia- ja vatikogu. Kuna see on ka spetsiaalselt silmameigieemalduseks mõeldud, siis teeb ta oma tööd väga efektiivselt, ainuüksi mitsellaarveest ei piisa. Pärast tuši eemaldust on lisaks BB-kreemi ja puudrikihile näos ka mustad jutid, mistõttu ongi selline kasutusjärjekord tunduvalt tõhusam. Mitsellaarvesi suudab maha võtta enamuse ülejäänud meigist.
Kiirematel aegadel või laiskuseussi olemasolul jätangi ma kogu toimetamise sinnapaika. Kuid üldiselt siiski jätkan protseduure. Kuna ma tean ja tunnen, et miski on veel siiski näos, siis võtan appi viimse kui kübemekese eemaldamiseks Nurme Seebi sügavpuhastava näoseebi. Pärast seda tunned end justkui paljalt :D No nii puhas on nägu. Kahjuks on sellel ka pahupool olemas - ta kuivatab kohutavalt nahka. Kui kohe kreemi ei pane, siis tunned, kuidas nahka kisutakse igas suunas.
Kui ma teen kõike eelnevat päris õhtul, siis kannan ma järgmisena näole L'oreali näokreemi. L'oreali oma on väga, väga paks ja imendub kaua, mistõttu päise päeva ajal on seda ebameeldiv kasutada. Öösel on aga kreemil kenasti aega sisse imenduda ja nahka sügavuti niisutada. Kui ma aga puhastan oma näo saastast päise päeva ajal, siis haarab mu käsi Puhas Loodus kurgi näokreemi järele. See imendub kiirelt ja niisutab nägu koheselt. Lisaks annab mõnusa värskuse, mis ei lase näol kotti vajuda :D Kuid on siiski üks toode, mida ma ajast ja kohast olenemata panen - Elizabeth Ardeni 8 Hour Cream huulepalsam. Mu huuled ja millegipärast ka ninaalune on koguaeg kuivad.
Lõpetuseks kannan ka oma ripsmete eest hoolt ning lisan väikse "laineri"joone Placent Activ ripsmeseerumiga.

Selline näebki välja minu näohoolduse rutiin.
Külmad ilmad on juba käes ja tuleb veelgi külmemaid päevi, seega kandke praegu erilist hoolt oma ilusa näolapi eest! :)

2 comments: