Friday 28 November 2014

Essence All About Nude

Olen väga uhke enda üle, sest suutsin mõne päeva eest ära visata vanaks läinud lauvärvid. Mul on alati äärmiselt kahju seda teha, sest pealtnäha on toode täiesti kasutuskõlbliku välimusega, kuid mis bakterid ja asjad kõik seal tegelikult pesitsevad... Sellest ma mõelda ega rääkida taha :D
Olin ammu tahtnud ju tegelikult endale mingisugust ilusat ja armsat lauvärvipaletti, vist oli isegi see juba eelmise aasta jõulude wishlistis sees. Nüüd siis oli põhjust see ost sooritada. Ega ma tegelikult väga ringi ei vaadanud kuskil. Kuulsin ainult Kikult, kuidas neil seal Austraalias Essence tooted paljuostetud on ning kui see nüüd Eesti turgudele ka tuli, siis pidin kindlasti ju uudistama minema. Pilk suundus kohe selle õrna ja armsa paleti poole, mille värvid on omavahel äärmiselt harmoniseeruvad. Küll ma ikka keerutasin seda igatepidi käes, kuni lõpuks ikka ära ostsin. Polnud teine ju kallis ka mitte - 3.59€.
Minu pruunide silmadega sobivad ideaalselt sellised õrnemad roosakad-beežikad toonid. Paar tumedamat tooni on ka kindlasti vajalikud, sest aitavad saavutada maheda suitsusima efekti. Enamus neist on sädelevad toonid, kuid on ka üks matt sinna sekka ära eksinud. Sädelev pigment on eriti vahva, sest sellega suudan saavutada "nuku silmad" nagu mulle öeldud on :D Lisaks on see väga elegantne ja naiselik.
Need on paleti kolm ülemist tooni. Hästi õrnad, mis sobivad pigem kulmu alla või silma kesknurka.
Need on aga kolm alumist tooni. Tugevamad ja jõulisemad, eriti kaks viimast, mis sobivad ideaalselt suitsusilma tegemiseks.
Kahjuks pole mu kaamera nii hea, et anda seda päris õiget tooni Teieni, kuid nad on üsna ligilähedal sellele.
Toote pakend on väga mugava suuruse ja kujuga - istub täpselt pihku nii, et ühte otsa hoiab kinni pöidla "padjand" ja teist sõrme otste kõverdunud osa. Kujundus on äärmiselt lihtne ja selge. Kui ma värve lau peale kandsin, siis ei tundnud pigment üldse tugev. Kui ma aga nüüd näppude peal katsetasin, siis on hoopis vastupidine efekt. Ka teiste arvamusi ja pilte vaadates on pigment silmadel oluliselt parem kui minul. Mulle tundub, et ma pean oma nirud pintslid välja vahetama, et saada õiget tulemust. Iseenesest on need lauvärvid hästi mõnusa siidja ja pehme tekstuuriga. Peale kandes pudenesid väga vähe, kuid ka see võib olla tingitud pintslitest. Püsivad peal üsna kaua, raske oli isegi neid sõrmedelt maha nühkida ilma eemaldajata. Mina olen praegu igal juhul rahul.

On Teil ka ehk kogemusi Essence toodetega?

No comments:

Post a Comment