Tuesday 4 November 2014

Suvekuude tühjendus

Parem hilja kui mitte kunagi, eks :D Siin on tooted, mis leidsid suvekuude jooksul tee prügikastini kas pooltühja või tühjana.
Juuksehooldustooted
Kas mäletate, kui kunagi ammu, ammu oli väga popp lasta endale juustesse sädelevat lakki?! Päris kole aeg, mis.. Ehtne jõulupuu tunne tekib :D Nüüd leidsingi kapist ühe hõbeda ja teise kuldse juukselaki. Eks nad juba vanad ka ning kes see hull enam neid pähe laseb :D fuhh.
Kui suvel trennis sai hoolega käidud, siis maru mugav oli kaasa võtta seda väikest Rich šampooni. Ostsingi selle tegelikult katsetamiseks, et siis tean, kas osta 750 ml šampooni ja palsami või mitte. See meeldis mulle väga. Vahutas mõnusalt ja juuksed olid pehmed ning kohevad. Suured ootavad kapis oma aega! :)
Kui ma Syoss kuivšampooni mõned korrad kasutanud olin, siis kiitsin ma seda peaaegu et taevani. Võrdlesin seda isegi vist Batistega. Lõhn oli väga mõnus laimine ja lisaks tegi tõesti juuksed puhtaks. Edaspidi aga ma mingit imet ei täheldanud, pigem leidsin ühe kohutava vea - see pani mu juuksed hullupööra valutama. Ma muidugi 100% kindlusega ei saa väita, et just see tekitas seda, aga just selle kasutusajal olid need valud meeletud. Eks osad nägid, kui hullult ma piinlesin. Mina enam Syoss asju osta ei julge kahjuks.
Viimasena läks prügikasti teed üks imeliku firma juukselakk. Kuna ma eelmiste jõulude aeg sain endale väga hea juukselaki, siis seda mõttetut mul enam vaja polnud. See haises juba kohutavalt! Lisaks tegi juuksed hullult kleepuvaks.
Kehahooldustooted
Rexona deodorant tegi oma tööd kenasti. Lisaks lõhnas väga hästi. Ainult tuli silmas pidada, et kaenlaalused oleks hästi ära kuivatatud, sest kui veidi olidki veepiisad kuskil veel olemas, siis hiljem hakkas deodorant ka vesistama :D Mitte higistama, aga noh..Saate aru küll :D
Eveline oliiviga dušigeel oli super hea nii pesemiseks kui ka raseerimiseks. Imestan just raseerimist...Tõesti, see teeb silmad ette isegi Gillette vahtudele/geelidele. Oliivi lõhn oli alati väga rahustav.
Possibility vaarikaga kooriv dušigeel oli suurepärane lõhnaelamuse saamiseks. Muidugi pesi ta oma pehme vahuga ka keha puhtaks, kuid mitte mingisugust koorivat efekti mina ei täheldanud. Ma peaaegu et ei tundnudki neid osakesi, mis seal sees olid. Selles osas oli küll pettumus.
Näohooldus
Garnier Moisture Match näokreem oli väga meeldiv. Hommikuti oli nii mõnus seda peale kanda, sest see turgutas mu nägu ja ka meelt. See oli mõnusalt vedel, mistõttu oli seda väga lihtne peale määrida ning imendus kiiresti. Samuti tegi ta oma lubatava töö - niisutas ja hoidis ära naha läikivuse.
L´oreal Triple Active puhastuspiim ja toonik ei olnud absoluutselt minule. Viskasin need pea et täis pudelitena minema. Ma ei tea, kas tundlikule nahale tehaksegi nii läilasid ja rasvaseid tooteid nagu need olid. Toonik oli isegi enam-vähem, vajas küll kindlasti pesu pärast kasutust, aga no see puhastuspiim? Võimatu oli midagi üldse maha saada sellega. Puhastuspiim oleks pidanud vati kaasabiga tõmbama ripsmetuši maha, kuid mis tegelikult juhtus, oli see, et ripsmetušš võttis hoopis vatiputsud koos puhastuspiimaga enda külge. Oh seda õudust! :(
Biotherm Aquasource näokreemi testri tahtsin väga ära märkida tema lõhna pärast. See lõhnab täpselt nagu nõges :D Nii kihvt oli seda iga kord peale panna. Kreem ise on ka tegelikult ju märkimist väärt. Mõnus vedel tekstuur, hea niisutus ja turgutus. Kusjuures, mul tekkis isegi võrdlusmoment, et see on põhimõtteliselt sarnane Garnier Moisture Match näokreemiga, ainult et Biotherm on mitmeid kordi kallim.
Muu pudi-padi
The Body Shop maasika huulepalsam on ka põhimõtteliselt täis. Lõhn oli küll selline, et sööks selle toote kohe ära. Kuid mingit toimet palsamil ma ei näinud. See oli nii vastiku tektuuriga, et ma ei tahtnud eriti näppu sinna sisse panna. Küll aga tegi ta huuled nagu kergelt läikivaks ja no lõhnaelamus oli tõesti suurepärane.
Erioil lõhnavaba kätekreemi soetasin ma apteegist pärast eelmise aasta suve nahaarsti külastust. Mu käed olid kassas töötamisega nii koledaks ja punetavaks läinud, et jube. See kreem ja muude asjade kaasmõju aitasid mul õnneks korda saada käed. Mulle meeldis see kätekreem, sest see oli väga hästi imenduv. Ei pidanud ootama mitmeid minuteid enne kui midagi puutuda võis. Pudel on üsna suur, mis veidi häiris, sest raske oli seda vahest väiksesse käekotti kaasa toppida.
Maybelline Rocket ripsmetušš on mul ka juba jumal teab mitmes. See teeb ripmsed väga pikaks ja tihedaks ning püsib veatult peal kasvõi 2 päeva (shame on me, et ma seda tean!). Soovitan!
Maximast ostetud küünelakieemaldaja oli tõeline jubedus. Lakki ma sellega maha ei saanud, sain endale pigem küünekaunistused - vatitupsud. Lõhn pidi olema mingisugune vesiroosi oma vms, aga no see oli ka kohutav :D Igasugu jama ikka osta ei tasu.

Huh, aega läks, aga asja sai! :D
Kui olete mõnd toodet nendest proovinud, siis milline on Teie arvamus? Saite hea üllatuse või pidite pettuma?

No comments:

Post a Comment