Sunday 2 November 2014

Oktoobrikuu tühjendus

Lõpuks üle pika aja jälle üks tühjenduse postitus. Suvel ma alati lükkasin seda edasi, sest ühest-kahest tootest polnud mõtet ju kirjutada, kuid septembris, kui ma lõpuks kõik tühjad ja vanad tooted kokku võtsin, siis sai sellest ikka üks päris suur hunnik :D Kas tahaksite tagantjärgi nendest toodetest postitust või las ta jääda?
Nüüd aga lähemalt oktoobris tühjaks saanud toodetest. Neid pole ka just kõige rohkem, kuid siiski vajavad nad märkimist.
Näohooldustoodetest sai mul otsa järjekordne Garnier Fresh Essentials silmameigieemaldaja. Ilmselt Te kõik teate, et see on lihtsalt parim. Kiire, lihtne, tõhus! Uus on juba kasutusel.
Kehahooldustoodetest sai sel kuul otsa Dove GoFresh ihupiim. Oma mõnusa värske kurgi lõhna ja jahutava efektiga on see asendamatu toode just suvel. Vedel kreem imendus nahasse imekiirelt ning jättis selle mõnusalt siledaks. Loodan, et seda müüakse ka järgmine suvi! :)
Juuksehooldustoodetest sai otsa Tahe šampoon ja Ziaja kakaovõi palsam. Šampoon meeldis mulle esimestel kasutuskordadel väga. Tegi juuksed väga pehmeks ja siledaks ning need olid kordades paksemad kui muidu. Kahjuks hiljem see mulle aga nii väga enam ei sobinud. Ilmselt mu juuksed pole siiski nii kuivad ja ei vaja nii suurt niisutust nagu see šampoon pakub. Palsam aga meeldis mulle otsast lõpuni. Käsi haaras selle järele juba lõhna pärast. Aga ega ainult lõhn hea polnud, toode ise ka oli väga mõnus. Tegi juuksed alati siledaks ja siidiselt pehmeks. Meeldis mulle eriti see, et ta on tavapärasest palsamist kõvasti vedelam, mistõttu on seda juustesse palju lihtsam kanda.

Seekord siis nii.
Ehk olete isegi mõnd nendest toodetest proovinud? Kuidas meeldis? Äkki keegi oskab öelda veel mõnd kehahooldustoodet, mis annaks sellise mõnusa jahutava efekti?

4 comments:

  1. Kui viitsid siis ikka võid oma arvamuse kirja panna nendest suve toodetest :)

    ReplyDelete
  2. Mina ka sooviks arvamust suvetoodetest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh huvi tundmast! :) Postitus on valmimisjärgus.

      Delete