Saturday 17 January 2015

On smuuti aeg!

Kindlasti paljud Teist andsid aasta alguses lubaduse võtta kaalust alla ning teha hullupööra trenni. Mina seda lubadust seekord ei andnud, sest üldjuhul lähevad siis asjad ikka vastupidi. Küll aga praegu mõtlen, et üritan siiski muuta enda elus midagi, mis võiks aidata mul kaalust alla saada ning tervislikuma minani jõuda.
Sellise mõtte juurde viis mind Facebookis leviv kükkide challenge. Üldjuhul polegi ma rahul enda alakehaga - tagumik taga on paks ning samamoodi ka kintsud. Kükid pidavat väga tõhusad olema, seega ootan ma veebruarikuud väga, eriti just lõpu osa, kus siis selgub, kas oli kasu või mitte. Samuti tahan tolmust puhtaks pühkida kodus seisvat jalgratta trenažööri. Selle asemel, et voodis lömaskledes lemmik saateid vaadata, võiks ju ühendada trenni ja lemmik saated. Kuid eelkõige pean üle vaatama enda söömisharjumused, sest need pole just kõige paremad. Praegu tean vaid selle koha pealt seda, et õhtuste näksimiste asemel teen ühe korraliku smuuti!
Täna tahakski jagada Teiega mu esimest smuutiõhtut :)
Lisasin siia ühe rohelise õuna, ühe banaani, peotäis mustikaid, ühe ja poole lehtsalati ning lõpetuseks 237 ml (blendril kirjas 0,5 pints) apelsinimahla.

Kas ja mida sööte õhtuti? Millised on Teie lemmik smuutid?

No comments:

Post a Comment