Thursday 22 January 2015

Wishlist vol.2: sünnipäev

Nagu ma juba ennist mainisin, on mul sel aastal ikka vingelt palju (minu kohta) soove. Selle tõttu ka teine postitus soovidest. Kui eelmises rääkisin veidi kallimatest unistustest, siis nüüd pajatan veidi odavamatest, alla 25€ maksvatest toodetest.
Ilmselt on juba kõik kuulnud, kui väga ma juuretõstjat endale tahan. Mu juuksed on tavaliselt nii ludud, et jube lausa. See vidin peaks aga mu probleemi lahendama.
Mu praegused meigipintslid on päris läbi omadega. Aga mis seal imestada, kui need üks odav Hiina kaup ole. Nüüd tahaks aga midagi kvaliteetset ja nahasõbralikku, sest eelmised kohati kriipisid mu nahka. See kvaliteet võiks peituda Real Techniques pintslites. Muidugi kõike korraga endale lubada ei saa, seega tahaks esialgu vähemalt lauvärvipintslit või puudripintslit.
Juba eelmises postituses kuulsite mu suhtest veega. Ma iga hinna eest üritan ikka ennast veega sõbra peale saada. Jaanuari alguses toimunud juubelil oli laua peal üks huvitava välimuse ja maitsega vesi. Kujutate ette - mulle ja maitses! Ma ei suutnud uskuda, et kurk suutis tõesti nii palju maitset anda veele.. Aga ega ei andnudki. Hans paljastas saladuse, et sinna vee sekka on pandud kurgisiirupit, seega kurk seal vees oli lihtsalt ilustuse eesmärgil. Nüüd ei jõua ära oodata, millal selle siirupi endale saan ning saan hakata vett jooma :D
Ma ei tea, kas asi on minus või milles, aga mul kuluvad pidžaamad kiiremini kui sokid ära :D No olgem ausad, ma kannan neid peaaegu 24/7 ka.. Need on lihtsalt nii mõnusad ja mugavad. Seega üks korralik pidžaama kuluks jälle ära!
Saate vist juba ise aru, kui väga ma oma juukseid vihkan, et üritan igal moel neile mingitki kuju anda :D Kui vahel tuleb tahtmine teha endale tupeeritud soeng, siis niisama on see üsna mõttetu ettevõtmine. Mul on nii libedad juuksed, et tavaline kamm ei suuda seda tööd ära teha. Selle jaoks on aga eraldi abimees olemas, - tupeerimishari - mis võimaldab juukseid vastavalt vajadusele sättida.

Huuh, saigi kõik (vist) kirja!
On teil sellest wishlistist mõni toode kodus olemas? Soovitaksite seda ka teistele?

4 comments:

  1. RT pintslid on tõesti head - omad core collectionit, lisaks veel setting, stippling ja blush pintsleid :)
    PS, kui sünnipäev on varsti tulemas, kas on tegemist veevalajaga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui kõik nii palju kiidavad neid pintsleid, siis ilmselt võib julgelt panustada nendesse :)
      Tõesti, olen veevalaja!

      Delete
  2. Jaa pidzaama on olemas ja soovitan :D ei tegelikult, RT superhead, ja tõesti korraga neid osta ei jõua:) Näevad nii ilusad ja nummid välja pluss on nad nii pehmed.. juuretõstja ka tore asi , aga väga tihti ei soovita kasutada , lõhub juuksejuuri, aga no mina nädalas paar korda kasutan , kui pead just igapäev ei pese, siis tulemus püsib kuni pesuni . Olen mõelnud ka, et mega tupeerin nüüd juuksied, aga kui ma seda tegema hakkan siis tundub see nii mõtetu ja fikseerima peab selle ju lakiga, ja seda asja ma abosluutselt ei talu :) Juurestõstja teeb oma töö hästi ära.. Need monini siirupid, koguaeg vaatan neid tanklates kui kohvi ostan vms, no ei kutsu proovima, tundub mingi magus vedel löga :) aga kurgi omast polnud kuulnudki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu juttu lugedes hakkab tupeerimishari oma võlu tõesti kaotama :D Aga kui loogiliselt mõelda, siis nii ongi tegelikult - üsna mõttetu ja tänu lakile vajavad juuksed kiiremini pesu. Seega juuretõstja on ülimalt super lahendus - annab kohevust ning juuksed püsivad osade sõnul kauem ka puhtana! :)
      Monini siirupid tundusid ka mulle tanklates alati nii jõledatena. Ausalt öeldes näevad välja nagu nõudepesuvahendid :D Aga seda vett juua oli nii hea, see oli nii kerge ja puhas kuidagi, ainult et maheda kurgi maitsega.

      Delete