Friday 9 January 2015

Oo sünnipäev, oo sünnipäev, millal Sina tuled?!

Hei,hei!
Ma ei tea miks, aga ma juba nii väga ootan oma sünnipäeva. Ega enam kaugel see olegi - kuu ja paar päeva peale veel. Tavaliselt on nii, et ma üldse ei oota sünnipäeva. Kardan seda eriliseks pidada, sest arvan, et kellelgi pole meeles ja siis mu ootused/lootused saavad petta. Üldiselt see nii pole olnud, aga parem üllatuda kui petta saada :D

Tegelikult üks põhjus on veel, miks ma varem nii väga seda ei oodanud - ma ei teadnud kunagi, mida ma kingiks tahan saada. Võinoh, ma teadsin mitu kuud varem ette, mida ma tahaks, aga kui küsimiste järg kätte jõudis, ei osanud ma enam midagi öelda. See on põhjustanud aga selle, et olen alati raha kingiks saanud. Ega see halb ju pole, aga üldjuhul juhtub nii, et see raha jääbki seisma ja ma selle eest ikka midagi erilist ei osta. Aga ise olen ju süüdi, et ei räägi oma soovidest. Seekord on aga asjad teisiti - ma tean täpselt, mida ma tahaksin saada. Isegi liiga palju tean, sest mul ei mahu soovid ühte pildikollaaži ilusti ära :D Kuna nii juhtus, siis mõtlesin, et teen kaks wishlisti postitust - ühes kallimad tooted, teises odavamad.

Esimesena võtan ette kallimad asjad ehk siis tooted, mis jäävad üle 25€.
Mu soovide nimekirjas on küll mulliveemasin, kuid ma tegelikult ei tea üldse, kas see on ka hea kraam ja kas see tasub ennast ära?! On kellelgi kogemusi sellise masinaga? Mul on nii raske kraanivett juua. Ma tean, et vesi on kasulik ja seda peab päevas lausa liiter vähemalt jooma, aga no mul lihtsalt ei lähe see alla, tee mis tahad :( Tablettegi on võimatu võtta - kohe hakkab vastu. Äkki sellest masinast on kasu?!
Converse tennised on vist igal teisel inimesel olemas. Ega ma siis kehvem saa olla :D Tegelikult mulle meeldisid need juba siis, kui need polnud veel nii populaarsed. Küsimus "kas nii kallid tennised tasuvad ennast ikka ära" on mind iga kord nende riiulilt eemale viinud. Milleks raisata nii palju raha, kui saaksin ka odavamalt päris okeid jalanõud.. Aga no Conversed on ju ikkagi nii stiilsed ja loodetavasti on kvaliteet ka hea, mistõttu võiksid nad kauem vastu pidada kui tavalised turukad.
Kes ei ihaldaks omale veatult kauneid küüsi, mis püsiks nädalaid?! See Dependi geellaki komplekt suudab seda kõike. Kooli kõrvalt polegi väga aega mätserdada iga paari päeva tagant tavaliste küünelakkidega. Depend teeks elu nii lihtsaks!
Jah, mul on kodus terve suur komplekt erinevatest juuksetangidest. Noh, teate küll neid vahetatavate otsikutega lokitange - need, mis kunagi väga popid olid. Kahjuks need on üsna kehvad ja tegemine võtab meeletu aja, mistõttu polegi mind väga lokkidega ringi liikumas näha. Ja jah, mul on olemas ka vesilokitangid, mille üle ma absoluutselt ei virise. Need on väga head, aga üksi on suht raske nendega tagant teha, mistõttu jällegi ei võta ma seda tegemist just tihti ette. Oh häda eks ole :D Aga ma tean ja ma usun, et minu lokimured lahendaks koonuslokitangid. Olen neid ise kasutanud ja tõepoolest - see on imelihtne ning kiire. Ma saaks kasvõi igal hommikul teha lokke kui ma vaid ise tahaks. Ja ma tahakski praegu iga päev teha, sest ma olen nii tüdinenud oma olematust soengust.

Kuidas soovid tunduvad? Kas kiidate takka või on mõni toode neist Teile pettumust valmistanud?

2 comments:

  1. Soovitan ketse ja lokitange. Ehkki ma ei tea kui ilusaks need esimesed siin kliimas jäävad :/
    Aga jahh. Kle viska minema oma lokitajad aastast 1980 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kardan kaa, et need lähevad nii ruttu koledaks..Aga no eks veidi saab ikka nautida vast :)
      Peaks vist jah kola vähendamiseks seda tegema :D

      Delete