Sunday 12 April 2015

Kaltsukate avastamine

Ma ei tea, kuidas teil, aga mina pole alati olnud selline kaltsukahunt. Mul ei olnud varem tahtmist sobrada kuskil hunnikutes. Lisaks arvasin, et kaltsukates on ainult koledad ja rääbakad riided. Kuid nüüd on mu silmad õnneks avardunud. Mul on selline tahe ja jõud sobrada nendes riidekuhjades. Sealt võib leida selliseid pärle, et ise ka ei usu. Ja need imeepisikesed hinnad! Vahest on hinnad isegi miinuseks, sest krahmad kokku reaalselt kõike, sest niiiii odav on ju. Lõpuks on endal kodus kaltsukas :D

Viimati sain endale 3 pluusi ja ühe hõlsti, mida kahjuks siin teile näitamiseks praegu pole.
See crop top maksis 0.50€.
See pluus maksis 1.75€.
See pluus maksis 0.50€. Ilmselt on see kõige parem diil üldse, sest pluus on 100% siidist!

Kas teie käite kaltsukates? Milliseid soovitaksite ka teistele?

No comments:

Post a Comment