Sunday 19 April 2015

Kauaoodatud kaunikesed!

Uskumatu, kui väikestest asjadest võib inimene rõõmu tunda.
Minu rõõm peitub täna nendes uhiuutes valgetes Converse tennistes. Mul tuli isegi pisar silma neid ostes, kuid mitte ainult rõõmust, ka vähesest kurbusest, sest need võtsid enda hinge alla nii suure summa :D Eks inimene ikka pelgab ju välja käia suurt rahanumbrit, olles küsimuse all, kas asi on ikka seda väärt. Mina täna pika kaalutluse järel leidsin, et see ost on seda väärt, sest lõppkokkuvõttes on turul ka üsna kallid hinnad ja arvestades sealsete jalanõude kvaliteeti, siis tuleks sama raha ilmselt kokku Converse tenniste kestvusaja jooksul. Eks mul oli tegelikult utsitajaid ja ilusa jutu rääkijaid ka, et olla ikka enda otsuses täiesti kindel. Muidugi oleneb jalatsite kestus ka inimesest endast, seega üritan ma neid hoida kui beebisid. Loodan siis südamest, et need teenivad mind kenasti väga pikka aega! :)

Millised on Teie kogemused Converse tennistega?

4 comments:

  1. Sellised kogemused on, et kui sain esimese kriimu valgele ninale, siis panin 10 minutit pisarat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mõistan Su muret! Arvestades mind, siis on mu pisara paneku aeg x10 :D

      Delete
  2. Kust poest sa need ostsid ja mis hinnaga?

    ReplyDelete
  3. Ostsin need Eedeni keskuse Sportlandist. Juhtusin täpselt sellisel ajal, et tol nädalal oli kaup -25%, seega läksid need tennised mulle maksma 48€ :) Tavahind on neil 64€ sentidega, kliendile 59€.

    ReplyDelete