Tuesday 4 December 2018

Xmas fishy-fishy

Ho-Ho-Ho!

Kas ainult mulle tundub või Teile ka, et see aasta on metsikult kiiresti möödunud? Alles oli eelmise aasta detsember ja juba jälle uus käes! Aga ei, ega ma kurdagi, mulle talve- ja pühadeaeg meeldib. Tekitab nii sooja tunde.

Olen alati arvanud, et jõulud on koosolemise aeg, mitte mingisugune kommertsüritus. Samas tahaks kõigil teha tuju rõõmsaks toredate kingitustega, aga seda tehes oleks näpud täitsa põhjas ning siis ei ole sellest rõõmsast ajast enam midagi järel. Seetõttu ei oota ma ka ise, et kõik kukuvad nüüd mulle kinke tegema. Samas salamisi üks jõuluvanake võiks ju tulla! Või siis ise seda jõuluvana endale mängida 🎅.


Vichy Slow Age kreemid (link)- Jõuluvana, palun-palun-palun! Selle sarja kreemid on nii head, nagu tõsiselt. Näiteks esimestel külmematel päevadel hakkas mu näonahk nii hullult ketendama, mistõttu mõtlesin, et panen siis seekord ajakirja vahelt saadud Vichy Slow Age öökreemi peale. Ja saate aru - mu näonahk oli hommikuks siidpehme kui beebi pepu! Mitte ühtegi ketendavat tükikest näol, uskumatu lihtsalt. Piinlik on öelda tegelikult, aga ma olen pärast seda käinud väga paljudes erinevates apteekides selle testrit küsimas😅. Praeguseks hetkeks on mul kõik otsas ja siiralt ootan jõuluimet.
Apple Watch (link- Ila veits tilgub selle peale :D Inimene on üks kuradi mugav elukas ikka küll, peaasi, et lillegi liigutama ei peaks. Mõtle kui mugav on väike käeviibe teha ja juba plätrata kellegagi kella abil, ilma et kuskil kotis või taskutes telefoni taga ajada. Lisaks palju muid toredaid funktsioone.
Püksirihm (link)- Ma ei tea, mis värk mul viimasel ajal pükstega on, aga need kukuvad koguaeg kas alla või üles. Ma pole kunagi eriline rihma kandja olnud, kuid praegu tunnen, et vajadus selle järele on suur. Vöö värv võiks olla must, aga kui kaval olla, siis Guessil on olemas selline toode, mida saab kanda nii tumeda kui heleda poolega.
Kollane Altitude parka (link) - Avastasin just, et mul ei olegi talvejopet. Võinoh, ma ei saa päris nii öelda, sest firma esindusjope mul on, kuid see on pigem selline, mis kõlbab mäele minekuks. Linnas käimiseks ja vaba aja veetmiseks mul aga miskit ei leidu. Hingel kripeldab juba eelmisest aastast kollane Altitude parka. Parka puhul on see hea, et peps on soojas :D
Väline kõvaketas (link) - Mul on kogunenud nii palju kooli- ja töömaterjale, lisaks isiklikke dokumente ja fotosid, mistõttu on välise kõvaketta mõte peas üha kõvemini tiksuma hakanud. Mõtet soosib ka see, et mu isiklik sülearvuti on juba 5-6 aastat vana ning tööarvuti ei ole just kõige ustavam mulle olnud.
Soojapesu (link) - Maal elamine võimaldab palju õues olemist, lisaks Otepääl olevaid mäenõlvasid külastada, mistõttu tahaks ennast sel ajal võimalikult mugavalt tunda. Praegu olen end külma eest kaitsnud 500 riidekihiga, kuid see pole mingi eriline luksus, eriti vetsu minnes. Probleemile on tegelikult lihtne lahendus - soojapesu. Ei teagi, kus ma varem oma aruga olin!
Raamatud - Olen viimasel ajal avastanud enda jaoks raamatute lugemise. Olen terve elu pooldanud käsitsi kirjutamist ja paberi lugemist, seega e-raamatud on minu jaoks BIG NO. Raamatud võivad olla kas igasugustest paranormaalsetest asjadest või hoopistükis armastusest, kirest jne, noh naiste värk 😃. Tegelikult salamisi tahaksin endale mõnda väga head eneseabiraamatut, kuna elu on paratamatult palju negatiivsust täis ning ma olen väga vastuvõtlik ja emotsionaalne kõige suhtes. Tahaks kuidagi vabamaks ja rõõmsamaks saada.
Glitter silmalainer (link) - Hästi tihti on nii, et ma kulutan vaba aja netis erinevaid meigivideosid vaadates. Ja no edev mutt nagu ma olen, siis on mulle silma hakanud glitter silmalainerite kasutamine. Seda mõtet soosib veel rohkem Anne & Stiil ajakiri, mis räägib algavast pidustuste hooajast.

Sellised siis minu mahlakad ja vähem mahlakamad soovid!

Kribage, mille järgi Teil ill tilgub ning kohtume õige pea!

2 comments:

  1. Kohtume õige pea, iga poole aasta tagant v :D
    Maru kirved soovid ikka, vanasti sooviti uusi sokke ja lõhnaküünlaid xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ära sõnu ära :D Üritan ikka järje peale saada!
      Vanasti oli rohi rohelisem ka :D Kallid jah, aga samas kõik väga praktilised asjad. Ei ole tilulilu.

      Delete