Sunday 30 December 2018

Tagasivaade uue aasta lubadustesse '18

Lubasin sel aastal lubadusi andes olla realistlikum ning asja tõsisemalt võtma ning lubadustest kinni pidama. Kaeme perra, kas õnnestus!

1. Lõpetan ülikooli!
See on mu kõige-kõige-kõigem soov selleks aastaks. Tahan lõpetada õigel ajal, nagu kord ja kohus, ülikooli ära. Eelmise aasta lõpuga sain joone alla kõikidele ainetele ja suutsin saavutada keskmiseks hindeks pea 4,9. Nüüd on vaja need 5 kuud viia ennast magistri lõputöö lainele. Ma väga loodan, et ma suudan selle ära teha. Ja mitte ainult lihtsalt "ära teha", vaid ma soovin, et mu lõputöö saaks hindeks 5 ja ma lõpetaksin cum laude tiitliga!

DONE AND DONE! Jep, käisin isegi presidendi vastuvõtul, hihihiii 😊 Mulle siiani ei ole vist veel kohale jõudnud, et ma lõpetasin ülikooli ning seda tõepoolest cum laude tiitliga. Ei saa rohkem õnnelikum olla!

2. Tõstan oma pangaarvet vähemalt 1000€ võrra.
Rohkema vastu pole mul midagi, aga vähem ei tohiks olla.

Hüper-super-DONE! Praegused eluolud on sellised, et pangaarve tõstmine on üpris lihtne. Aga eelkõige on selle taga ka minu töö, mis võimaldab mul saada igakuist head sissetulekut, millele lisaks tulevad ka objekti lõppedes preemiad.

3. Võtan ette vähemalt 1 välismaa reisi.
Oleme omavahel juba otsuse vastu võtnud, et hakkame aasta algusest alates iga kuu panema raha kõrvale, et jälle reisile minna. Sel aastal Egiptuse reis tuli üsna ruttu peale, et need summad, mis sinna alla panime korraga, oli natuke valus hoop. Saime hakkama ikka, aga et seda leevendada, siis on mõistlik juba varakult kogumisi teha.

DONE! Nii nagu lubatud - üks reis on tehtud. Ei, ma ei mõtle Valkat, see juba nagu teine Tartu meie jaoks. Sel aastal käisime hoopistükis Fuerteventural. Väga kihvt, soovitan!

4. Külastan vähemalt 3 spaad.
Tänapäeval on nii palju võimalusi leidmaks odavaid pakkumisi Eestimaa spaades puhkamiseks, et patt oleks seda mitte ära kasutada. See on kiire ja lihtne viis võtta korraks aeg maha ja lõõgastuda argipäeva muredest, kui neid juhtub olema.

DONE! Sel aastal sai täpselt kolm tükki kokku. Jaanuaris käisime Kubijal Sandri sünnipäeva tähistamas, veebruaris oli mul iga-aastane Nordeconi talveseminar Estonia Resort Hotelis ning lõpetasime spaade tuuri aastapäeval Aqva Spaas.

5. Loen läbi vähemlt 8 raamatut.
Olen eelmise aasta üle nii uhke, sest ma lugesin väga mitmeid raamatuid läbi ning tahaksin seda nüüd ka jätkata. Valisin eesmärgiks 8 lihtsalt aastaarvu lõpu järgi.

Kuna see aasta on olnud kibekiire, siis kahjuks ei ole ma seda numbrit täis saanud. Aga ma ennast halvasti sellepärast ei tunne, sest tegelikult mul kaheksast pulju puudu ei jäänud. Lugesin sel aastal hoobilt meenutades läbi sellised raamatud nagu "Kõik algas hüvastijätuga", "Abielurikkumine", "Armunud süda" jne.

6.-7. Saavutan oma ideaalkaalu nii toitumise kui trenniga.
Eelmisel aastal suutsin astuda samme oma ideaalkaalu suunas, kuid õiget numbrit ma siiski veel näinud ei ole. Olen suutnud oma suhkru tarbimise minimaliseerida ja jälgin ikkagi mida ja kui palju ma näost sisse ajan. Lisaks sellele, sügisest algas ka uus tantsuhooaeg, seega käin ladina-ameerika tantsudes kaks korda nädalas.

Teate, kui raske on kommidest eemale hoida, kui töö juures on suur korvitäis neid koguaeg nina all?! 😖 Ma üritan ennast ikka piitsutada, aga alati ei ole see võimalik. Samas ei saa ma öelda, et nendest patustest suutäitest midagi nii halvasti oleks. Pigem olen positiivses suunas. Eriti veel ka seetõttu, et käin jälle regulaarselt tantsutrennides ning sellega seoses ka esinemistel, mis tohutus koguses adrenaliinilaksus kehakaalu alla viivad 💃

8. Oma kodu loomine.
Jätkame oma kodu loomisega. See on ka üks äärmiselt pikk ja rahaliselt ränk protsess. Asjad on juba algust saanud ning jätkame nüüd rohkem pühendunult. Meile annab eelise tegelikult see, et me oleme Siimuga mõlemad ehituse valdkonna inimesed.

Step by step oleme läinud. Astutud on kaks sammu, kuid edasi on veel minna kakssada. Mõni kiirem ja pikem samm, teine aeglasem ja lühem samm. Kuid nüüd on põhiliselt kõik vaid meie käsutuses ja kamanduses, mistõttu asjad hakkavad edasi kulgema palju kiiremalt. Loodetavasti!

9. Kultuurisündmused.
Varasemalt sai nii paljudel kontsertidel ja laatadel jne käidud, aga viimasel ajal on see kuidagi nii sorgu jäänud. Kurb kohe.. Seega üritan 2018. aastal asja tõsisemalt võtta.

Võiks öelda küll, et DONE! Sel aastal oleme uskumatult palju laatasid läbi käinud. Nii väiksemaid kui suuremaid, nt Vastseliina laat, Palamuse laat, Sulbi laat jne. Ka teatrisse jõudsime sel aastal, korra küll, aga sellegipoolest. Võtaks isegi klubid praegu siia alla, sest klubides oleme saanud kontsertide elamusi, mida on sel aastal, jällegi, kuidagi rohkem kui varem olnud. Nii et võib rahul olla!

10. Leian aega oma sõbrannade jaoks.
Kool ja töö on surm suhete jaoks, aga kuna nüüd koolis said ained täielikult läbi ja jätkan hetkel poole kohaga tööd, siis üritan leida sõbrannade jaoks ka aega.

See aasta on tõepoolest kuidagi parem ja tegusam koos lähedaste inimestega. Selle üle on ainult hea meel. Jätkame samas vaimus!

11. Külastan koduta loomade varjupaika.
Mõtlesin tükk aega, et mida või kuidas seda heategevust siia kajastada. Lõpuks võtsin vastu otsuse, et tahan aidata loomi, sest nemad ei saa enda heaks midagi teha. Mulle tohutult meeldivad loomad ja tore on nendega tegeleda. Ja ehk õnnestub leida sealt ka omale kutsu, keda me kaua soovinud oleme.

Kahjuks ei ole ma seda lubadust täitnud. Ma väga sooviksin seda teha, aga kahjuks ei ole ma emotsionaalselt eriti võimekas. 😢

12. Müün oma auto maha.
Kuna Siimul on tööauto ja meil mõlemal on veel eraldi isiklikud autod, siis mõttetu on ühte isiklikku autot alles hoida. See seisab kurvana koduhoovis ja nõuab lisakulutusi ikka. Seega on mõistlik üks auto maha müüa ja see oleks just minu oma, kuna see on nendest kahest vanem.

DONE! See oli üks päris pikk protsess. Aga kuuldavasti ei olnud asi selles, et minu auto halb oleks olnud, vaid selles, et turg on alla käinud. On kaks varianti - kas tahetakse auto tasuta saada või ei taheta üldse, sest inimesed on juba nii jõukad, et võtavad omale tutikaid pille liiparisse. Lõpuks sain ikka peavalust lahti. Iseasi, kui hea see tehing tegelikult oli, aga no sellele ei tasu kunagi enam mõelda!

13. Jõuan vähemalt 1 korra mäe peale suuska või lauda sõitma.
Andsime siin detsembris peohoos lubaduse, et jõuame järgmisel aastal mäele kas siis suuska või lauda sõitma. Polegi väga ammu sellist tegevust ette võtnud, seega oleks nüüd aeg meelde tuletada kogemust.

DONE! Märtsis sai asi tehtud. Ma ei jõudnud sellesse enne süvenedagi kui juba mäe tipus olin. Vat siis enam tagasiteed ei olnud 😆 Alla sain ma omale lumelaua, millega ma väga Sina peal ei ole. Kõik imestasid, kui hästi ma hakkama sain. Olen ise ka tegelikult väga uhke ning loodan ka tuleval aastal selle tee jälle ette võtta. Äkki siis seekord suusad?!

14. Telkimine, loodusmatk.
Me oleme Siimuga suured matkasellid. Meile meeldib väga palju väljas aega veeta ja selline looduse nägemine ja telkimine oleks nii fun!

DONE! Vähemalt ühe korra jõudsime ikka telkimas käia. See oli väga tore üritus, sest uskumatul kombel saime nelja perega ühiselt Pärnumaal Krapi telkimisalal terve nädalavahetuse koos veeta. Lisaks, pea igal teisel nädalavahetusel võib leida meid Siimuga erinevatelt matkaradadelt.

15. Muudan oma välimust. 
Põletasin aasta lõpus väga palju riideid kapist ära ja nüüd valitseb seal suur tuul. Tahaksin omale kappi uues stiilis riideid. Lisaks tahaksin ette võtta midagi oma juustega, kas siis värvida või lõigata vms.


Mitu korda DONE! Värvisin aasta alguses juukseid, enne lõpetamist paigaldasin geelküüned ning vahepeal suvel olid mul klassikalised ripsmepikendused. Ka uusi riideid on kappi tulnud, mis on väheke täiskasvanulikumad kui varem. Tänu eelnevatele muutustele olen saanud ka komplimente, et tütarlapsest on sirgunud naine 😍

16. Proovin maha müüa ebavajalikud asjad.

Aastate jooksul on koju kogunenud nii palju ebavajalikke asju, mis tegelikult on täiesti korralikud ja kasutuskõlblikud. Seega loodan, et osad asjad leiavad omale uue omaniku.

DONE! Rentisime kevadel Sepa kirbukal boksi ja müüsime päris palju asju maha. Tahaks seda korrata, kuigi vanade asjade müümine eeldab enamasti ka uute asemele tulemist, mis küll aga ei ole enam kooskõlas uue aastaga.

17. Näpin vähem telefoni.
Käsi kuidagi tõuseb koguaeg telefoni järele.. Kui ma ei vaata, mis telefonis toimub, siis mulle tundub nagu jääksin paljudest sündmustest ilma, kuigi nii see ju tegelikult pole. Tahaksin oma tähelepanu suunata nüüd rohkem reaalsusele kui virtuaalmaailmale.

Ei oskagi kuidagi seda punkti lahterdada. Mõneti ma tunnen küll, et mul ei ole enam nii suurt kihka telefoni haaramiseks. Näiteks ei tee ma enam igast asjast fotosid nagu varem. Samas ma tunnen, et elu käib kõik selle vahendusel ruttu-ruttu ning see sunnib paratamatult seda rohkem kasutama.

18.  Mängin lotot.

Kuna ma olen väga õnneliku käega inimene, siis üritan sel aastal vähemalt ühe korra kuus mängida lotot. Raha kulub alati marjaks ära, eriti eelnevate lubaduste täitmiseks.

Ma ei tea, miks ma nii lolli lubaduse siia andsin 😀 Minu arust on see puhas raha raiskamine!

Novot siis!
Kuidas Teie aasta möödus? Kas suutsite oma lubadustega sammu pidada?

2 comments:

  1. Nr 10. Tahaks näha :D Jaanuaris korra spaasse ja ülejäänud aasta nkn vaikus :D
    Nr 11. Võid ju raha ka annetada.
    Nr 17. HA HA Ha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aasta algus ninad-persed iga päev koos põhimõtteliselt. Täidab aasta normi ära xD

      Delete