Wednesday 2 January 2019

Tere, 2019!

Mõtlesin, mis ma mõtlesin, aga välja mõtlesin! Või õigemini mõtlesiME.

Olen iga aasta teinud nimekirja uusaasta lubadustest. Nii ka sel aastal, kui juba suve paiku hakkasin seda kokku genereerima. Detsembriks sain isegi enam-vähem listi kokku, kuid siis toimusid meil suured arutelud, et mis saab edasi. Meie suurim sihtmärk on siiski oma kodu loomine. Nii kiiresti kui võimalik! See tähendab aga suuri kulutusi, mistõttu otsustasime, et hakkame rõhku panema pigem igakuistele suurte summade kõrvalepanekule kui mingisugusele tilulilule. Kui oma kodu käes, siis võib juba uuesti ennast vabaks lasta. Aga peaasi, et oleme sättinud ennast mõnusasti omaenda koju! 💕

Kuna ma juba olen kord selle listi valmis vorpinud ning nii mõnedki neist suure tõenäosusega saavad täidetud, siis ma ikkagi jagan neid ka teiega:

1. Oma kodu loomine
See goal käis läbi ka eelmine aasta ning käib läbi veel ka ilmselt järgmine aasta. See on midagi, mis lihtsalt ei saa valmis nii kiiresti. Ehitamine on lihtne, aga ainuüksi juba kõiksugu paberimajandused ja asjad võtavad meeletult aega. Seega, tasa ja targu edasi! :)

2. Hoiusele raha kogumine
Tellisime Siimuga ühise pangakaardi, kuhu hakkame alates jaanuarist igakuiselt raha koguma. Selle raha eest hakkame jooksvalt majaga seonduvaid kulusid katma. Ja võib-olla ehk ka muud planeerima! 😉

3. Välismaa reis
Reisimine on alati mu salakirg olnud ning sellest loobuda ma ei saa. Vähemalt üks sihtkoht ei tohiks ju nii raske pähkel olla. Keegi ei ole öelnud, et see peab kindlasti tuhande eurone Tai reis olema. Saab ju ka odavamalt ning lähemal ära käia väiksemate summade eest. Seega, vaatame, mis see aasta kokku genereerib!

4. Eesti saared
Tuleb välja, et Siim polegi veel Saaremaale jõudnud. On alles lugu! Püüame seda viga parandada. Ehk jõuame ka veel mõne muu saare peale, kes teab...

5. Matkamine
Iga kord, kui mõtleme, et mis teeme nüüd või kuhu lähme, siis tekib kukla kratsimine. Me oleme ikka väga palju kohti läbi käinud ning seda ka mitmeid kordi. Peaks vist hakkama üles kirjutama, et kus käinud oleme. Ei tea, kas RMK-l on mingisugune app, kus saab näha radasid ja neid märgistada... Peab uurima.

6. Raamatud
"Lugemine on vaimule sama, mis võimlemine ihule." Seega, kõik lugema! Mina kavatsen sel aastal läbi lugeda vähemalt 5 raamatut.

7. Kapitühjendus
Taaskord oleks soov vanad asjad maha müüa, et kappi veidikenegi ruumi juurde saada. Eks seal leidu selliseid asju ka, mida reaalselt enam ei kanna ning mis on suureks jäänud.

8. Vähemalt 5 brändi toodet
Kuna kapitühjendus on niikuinii mõttes, siis ei tee mõnede asjade asemele ostmine suurt paha. Eriti kui neid on niikuinii vaja. Raha väga laristada pole mõtet, samas öeldakse ju, et "Ma pole nii rikas, et osta odavaid asju". Mõnes mõttes see on väga õige ning seetõttu ka selline punkt listis!

9. Stiilimuutus
Ma täpselt veel ei tea, milles see avaldub, aga eks paistab 😆

10. Ideaalkaal
Sõuan ja sõuan, aga kaldasse kunagi ei saa 😅 Kindlasti jätkan ma oma treeningutega ning püüan rohkem jälgida oma toitumist. Ehk see aasta õnnestub astuda need paar sammukest allapoole!

11. Kell 20:00 külmkapiuks lukku
See loll komme õhtuti näksida... See tuleb ära jätta!

12. Vähemalt 1 challenge-it
Challenge-id on ühed äärmiselt vahvad asjad, mis panevad pea tööle ja tegutsema võib-olla veidi teistmoodi kui ise harjunud oled. Seega, let's do it!

13. Suur kontsert
Pühajärve jaanituli, Retrobest, Weekend, Õllesummer, Hauka Laada avakontsert jnejne. Võimalusi on palju ja sel aastal ei taha ma kindlasti kõike maha magada!

14. Pidu
Vahepeal mulle tundub, et ma olen nagu penskar, kes istub pidevalt kodus ning väljas ei käi. Alati kui tuleb mingi selline pakkumine, siis tekib kohe "Aaaaaaaah, mai viitsi" reaktsioon. Kammoon, vaata passi! Noor inimene, mine käi väljas. Selleks aastaks loodan külastada vähemalt 3 pidu koos ööklubiga. Uued tantsuliigutused vajavad ju näitamist! 😀

15. Suusatamine
Kuna eelmise aasta mäe kogemus hirmu ette ei löönud, siis sooviks ka sel aastal uuesti mäel kogemusi hankida. Äkki see aasta hoopis suustamine?

16. Vähemalt 5 uut söögikohta
Oleme päris paljudes kohtades söömas käinud, kuid kindlasti on midagi veel avastamata. Kasvõi meil oma kodulinnaski!

17. Hingamine
Naljakas goal, mis?! Tegelikult nii tavalisena näiv tegevus võib siiski aeg-ajalt meelest minna. Elu on nii palju närvilisi hetki täis, et sel ajal peab suutma osata hingata. See aitab maha rahuneda ning tulemuseks on rahulikum ja analüüsivõimelisem mina. Ehk siis ei tundu elu ka enam nii sünge! 😊

18. Olla loov
See tähendab seda, et peab olema nutikas ja kaval, et kõik eelnevad raharöövlid saaksid võimalikult valutud olema rahakotile. Tuleb ise teha, ise mõelda, kasutada fantaasiat ja tutvuste abi!

19. Blogimine
Ma tean, et ma pole tükk aega siia eriti midagi kirjutanud, aga ausalt - ma väga, väga tahan seda teha. Ma ei tea, kas asi on viitsimatuses, oskamatuses või tõesti pole ma leidnud selleks aega. Aga veelkord, mulle väga meeldiks seda teha. Olen alati osanud ennast kirja teel paremini väljendada kui lihtsalt rääkides. Lisaks, nii hea on vaadata tulevikus oma mõtteid, käike ja eluolu!

Sellised plaanid siis selleks aastaks. Ma loodan, et eesolev aasta on väga tegus, energiat ja motivatsiooni täis! Palju positiivsust, heldust ja hellust, lusti, rõõmu ja edu! Kõike kõige paremat. Ka teile, armsad lugejad! 😍


HEAD UUT AASTAT!

2 comments:

  1. Viis raamatut AINULT?!! Püha jumal :D
    Punkt 11. on juba eos läbikukkunud :D
    Ja seda punkt 14. tahaks ise oma silmaga näha :D Mega penskar :D
    Punkt 8. 4 paari Hilfigeri sukkpükse ja sokid - done :D
    Punkt 19. nagu näha siis üle kivide ja kändude xD
    Tänan tähelepanu eest.
    -K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule, 5 on parem kui mitte midagi :D Parem loetud 5 ja ülesanne täidetud, kui loetud 5 ja puudu midagi.
      Vist küll jah xD
      Tule kae perra, saad kah peole :D
      Äääkülhh, kus need sokid on :D
      Praegu on lennukalt läinud, ei ole häda midagi.

      Delete