Sunday 30 March 2014

Märtsikuu tühjendus

Kuu on jälle ootamatult lõpule jõudnud ning aeg on anda ülevaade nendest vähestest toodetest, mis tee prügikastini leidsid.

Dove - deodorant
Mulle üldiselt Dove deodorandid on istunud sprei kujul, kuid see konkreetne deodorant on VÄGA HALB! Ma ei tea, kas asi on selles, et see on vanaks läinud või ongi see lihtsalt halb.. Pean põhimõtteliselt täiesti täis pudeli minema viskama, sest iga kord, kui seda kaenla alla lasen, siis mu kaenlaalused on täitunud justkui paksu lumega! Nii kui käe ülesse tõstan, sajaks nagu lund mu kaenlaalustest. Kahju, sest lõhn mulle väga meeldib ja teiste Dove deodorantide järgi võin öelda, et toimisid väga kenasti. Kuid uuesti osta enam vist ei julge!

Amalfi - küünelakieemaldaja
Kõige parem küünelakieemaldaja, mida kasutanud olen! See on mul juba mingi viies pudel vähemalt. Eemaldab küünelaki väga hästi ja kiirelt. Pärast kasutust pole küüned kuivad ja koledad nagu mõne küünelakieemaldajaga juhtub olema. Ostan kindlasti veel!

Fa - deodorant
Ka selle deodorandi viskan ma enne tühjaks saamist minema. See sama deodorant sprei kujul on suurepärane, kuid rullina mulle ei meeldi see absoluutselt. Jah, lõhn on sellel imeline, kuid kleepuma jättev omadus on nii tugev, et kõrvaldab selle hea omaduse minema.

Avon - kerge jumestuskreem
Kasutasin seda jumestuskreemi iga päev. Tõesti, sellel on väga mõnus kerge katvus, mis ei koorma nahka ega ummista poore. Sobis ideaalselt puudri alla ning ei jätnud maski muljet tänu oma õrnale katvusele.

Selleks korraks siis kõik!
Olge tublid ja nautige pühapäeva :)

2 comments:

  1. Ma mäletan seda küünelakieemaldajat, olen seda kasutanud, aga vot seda ei mäleta kuidas see toimis. Olen juba 3-4 aastat kasutanud küünelaki eemaldamisel ehituspoest ostetud atsetooni. ''Nõrganärvilistele" ei soovita :D. Kuivatab, selle pärast. Õnneks mul tugevad küüned! Aga odavam kindlasti, kui osta küünelakieemaldit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, ma mõtlesin, et olen ainus, kes seda kasutanud üldse on :D See on suhteliselt odav ja vähetuntud firma, mistõttu annab põhjust arvata, et tegu on halva tootega, kuid ei! :)
      Kui küüned seda atsetooni välja kannatavad, siis miks mitte! Ise ilmselt proovida ei julgeks :D

      Delete