Monday 3 March 2014

Sünnipäevakingid

Hei!

Veebruarikuu oli tore kuu, sest sinna sisse jäi ka minu esimene suur juubel. Ja nagu ma lubasin, siis näitan Teile mõningaid kingitusi. Põhjus selles, et need on erilised just selle poolest, et need on reaalsed asjad, mitte raha! Raha on muidugi kaa hea saada, et osta endale tõesti midagi sellist, mis meeldib, kuid siiski :)

Hõbesõrmus ja hõbekõrvarõngad
Kuna mul läks üks väga eriline sõrmus katki ja seda parandada polnud võimalik, soovisin endale mingisugust uut asemele. Seda poes nähes armusin ma sellesse! See on nii ilus ja särav ja glamuurne ja minu värvi kristalliga. Sõrmus on kuidagi ka veidi teistsugune kõikidest teistest oma kuju poolest. Müüja näitas ka, et on olemas samasugused kõrvarõngad sõrmuse juurde. Kui juba, siis juba! Kõik tulid koju. Aitäh, vanemad! :)

Telefoniümbris
Minu telefonile just väga palju ümbriseid ei leidu, mistõttu oli vaja teha suur otsimistöö, et midagi leida. Kohe, kui seda armsat karu nägin, läksin pöördesse nagu väike laps!! :D Ma VAJASIN seda. Õnneks on mul nii armas musu, kes täitis mu soovi selle mulle kinkides :)

Lõhnaõli
Mu pikaajaline unistus sai teoks! Olen nii kaua juba tahtnud endale Viva La Juicy lõhna ja nüüd on see minu käes. See oleks nagu uni :D Lõhn on lihtsalt nii hea - selline magus, milles veidi ka vürtsikust sees. Ja see pudel...ilmselt ütleb pilt rohkem kui tuhat sõna :D

Ripsmetušš
Mul hakkab varsti ripsmetušš otsa saama ja see oli nagu rusikas silmaauku! :) Olen ka varem kasutanud seda ripsmetušši ja tean, et ei pea selles pettuma.

Hõbekäekett
Mul polegi sellist lihtsat hõbeketti olnud, kuid üks selline võiks alati olemas olla! :)

Kinkekaardid
Sain endale ka kaks ilusa ümbrisega kinkekaarti. Õnneks need on sellised uuema aja omad, mida saab kasutada mitmel erineval korral kuni raha lihtsalt otsa saab. Jõudsin ka juba ühe ammuse unistuse ühe kinkekaardi näol täide viia - Artdeco kulmupuuder!

Mälestusi täis pildid
Vot see oli üks kõige suurem üllatus üldse! Naera ja nuta samaaegselt :) Lihtsalt liiga armas, et leida sõnu

Sellised olid siis minu selle aasta sünnipäeva kingid. Aitäh kõigile, olen lihtsalt ülimalt rahul! :)

No comments:

Post a Comment