Sunday 2 March 2014

Veebruarikuu tühjendus

Ja juba ongi see imeline veebruar läbi. Selle aja sisse mahtus nii palju käimisi ja tegemisi, kuid kahjuks olin üsna vilets asjade tühjaks kasutamiseks.
Mõned tühjad, pooltühjad asjad Teie ees:
Manhattan - küünetugevdaja
Manhattani küünetugevdaja oli minu esimene ja koheselt üks suur lemmik. See kuivas kiiresti ja jättis küüntele ilusa läike nagu oleks tegu geelküüntega. Samuti ta tõepoolest ka tugevdas küüni nii nagu pidi. Miinuse poole pealt ütleks, et mulle ei meeldinud see pudel, sest nii raske oli seda lõpuks sealt kätte saada. Või on viga hoopis selles, et see tugevdaja on nii paks.. Igatahes, hinna tõttu ja uudishimust teiste samasuguste toodete vastu jääb see praegu tahaplaanile.

Gold Rose - küünelakk
Küünelakk jäi kasutamata, sest tegu pole just kõige parema lakiga. Esiteks, küüntele väga mingisugust kuldset puru ei tulnud, kõik jäi pudelisse kinni. Teiseks, see lakk ei püsinud põhimõtteliselt üldse peal ja kolmandaks, kui isegi midagigi peale tuli nendest glitteri tükkidest, siis seda oli peaaegu et võimatu maha saada :D Vinguviiul.. Aga nii on :)

MUA - matistav tolmupuuder
Kuigi alguses ma polnud sellega väga rahul, meeldis see mulle ikkagi. See oli väga mõnus kerge puuder ja võttis tõepoolest läikivuse näost ära. Kahjuks see tulemus kuigi kaua ei kestnud, aga olin siiski õnnelik, et on olemas midagigi, mis niimoodi üldse võiks toimida. Kestis see kaa ikka ülimalt kaua. Kuid arvan, et uuesti seda tellima ei hakka.

Pantene - juuksepalsam
Mulle väga meeldis see palsam, eriti koos sama sarja šampooniga kasutades. See jättis juuksed nii mõnusalt siidiseks ja sirgeks, et lausa lust kohe katsuda juukseid. Ostaksin veel, kuid jällegi saab uudishimu muude vastu võitu :D

Ados - küünelakk
See küünelakk oli päris normaalne. Selles suhtes oli väga hea, et ta oli piisavalt vedel, et saaks kiirelt kogu küüs ära katta enne kuivamist. Värv oli väga kena küüne peal, selline veidi läikiv. Kuid kahjuks see ei püsinud pea päevagi mul peal :(

The Body Shop - huulevõie
Oi, kuidas ma kibelesin seda toodet saama, kui oma klassiõel seda pinali vahel nägin. See lõhn on ju imeline! Ega tootelgi ise midagi viga pole - pehmendab  huuli väga hästi ja jätab need veidike läikima rasvast. Kuid kahjuks on minu huuled nii nõudlikud, et mulle see toode ei istu! Kahju :(

Carlo di Roma - küünelakk
See küünelakk jäi kasutamata minu enda lolli kiiksu tõttu. Nimelt alati, kui ma endale midagi väga ilusat ja ihaldusväärset saan, ei raatsi ma seda lihtsalt kasutada.. Mõned korrad ikka sain kasutada, aga jah :D Tegu oli päris hea lakiga. Glittereid tuli ilusasti pudelikesest välja ja need püsisid peal ka ikka oma jagu. Ainus miinus, nagu glitter-lakkide puhul ikka, et see tuli maha üpris raskelt.

No comments:

Post a Comment