Saturday 15 March 2014

Shopping time

Hei, Sina seal! Pole kaua näinud, mis?! :)
Viimasel ajal on koolis olnud nii palju tegemist ja kui isegi pole midagi teha vaja, siis masendus osade ainete suhtes võtab lihtsalt tegutsemise tahtmise ära. Kuid ei, ma ei saa vinguda, sest on olnud ka palju vahvaid ja naerurohkeid päevi! :) Nagu näiteks neljapäev ja reede, mil sain ennast lõdvaks lasta ja nautida aega, mis kuulus ainult mulle ning mu kallitele inimestele. Selle aja sisse kuulus ka mõnus rahakoti tühjendus :D
See ülivinge tumesinise-valge triibuline pluus on pärit Reservedist(9,99€). Mari-Liis vajas päikeseprillide ostmisel nõu, kuid mida mina tegin - jalutasin poes ringi ja hullusin sellistest meremehe stiilis pluusidest :D See sobis lihtsalt nii hästi mulle ja üks armas lihtne pluus on riidekappi alati teretulnud.
Maximas on praegu käimas mingisugune sooduskampaania ilutoodetele. Läksin mina siis sinna uut Garnieri BB-kreemi ostma, kuid seda ma ei leidnud, va vana BB-kreemi testri. Leidsin hoopis kuhjaga muid põnevaid asju :D
Juuksepalsam sai mul juba veebruari lõpus tühjaks ja mulle jäi hingele see, et peaks ikka iga pesukord kasutama palsamit kaa. Seal oli küll igasugu variante, kuid Ziaja juuksepalsami(1,49€) kookose lõhn sai saatuslikuks.
Selliseid näomaske, mis jätaks reaalselt mingisuguse mögina näole, olen otsinud nii kaua! Lõpuks leidsin need ja veel soodushinnaga :) Montagne Jeunesse näomaskidest(0,99€) valisin välja šokolaadi ja maasika.
See Garnier Neo deodorant(2,39€) on saanud nii palju kiidusõnu, et raske on seda poodi jätta, eriti veel kui vana deodorant on otsa saamas ja tootel on suurepärane hind :)
Need kindapaarid on pärit Seppäläst(1,98€). Lõunakeskuses jalutades nägin silti, et paljud tooted on -50% ja uudishimu ei andnud rahu. Mina isiklikult midagi erilist seal ei näinud, ainult kindapaarid võtsin endaga kaasa, sest mul on tihtilugu kindad katki oma suhteliselt pikkade küünte tõttu.

Selleks korraks siis kõik! :) Loodan, et leian jõudu ja jaksu,et olla peagi jälle Teie juures.
Seniks olge tublid!

No comments:

Post a Comment