Saturday 5 January 2013

Meigikapp tühjaks vol. 4 - näohooldus

1. LUMENE Natural Code Skin Purifier


Ostsin selle näokreemi Kaubamajast müüja soovitusel, kuna ta väitis, et paljud noored kasutavad ja kiidavad seda. Olin ise kaa siis nii õhevil, et jess, lõpuks leidsin hea kreemi. Alguses oligi hea - kreem imendus väga kiiresti, kuna on sellise vedela tekstuuriga, ja jättis näonaha väga siidiseks. Lõhn polnud just kõige meeldivam, vähemalt minu jaoks. Aga hiljem see kreem enam nii hea ei tundunudki - jättis naha kuidagi rasuseks. Võib-olla asi minus ning teistele sobib, aga ise enam ei osta seda ja ei oska seetõttu ka soovitada teistele.

2. NIVEA Visage Young Tinted Moisturizer


Taaskord tegu ühe väga vana tootega. Ei teagi, kas enam neid veel müüakse poodides?! Igatahes, see näokreem tundub mulle praeguste BB-kreemide sarnane, kuna annab samuti tooni. Samasugune näokreem ilma toonita oli jube hea ja sobis mulle ideaalselt, seega ostsin selle kreemi lootuses, et see kreem on veel, veel parem, kuna annab ju tooni kaa. Kahjuks aga mulle see kreem ei sobinud, sest see annab näole väga ebaloomuliku jume ja jätab näo rasvaseks. Just selle tõttu ei julge ma ka praeguseid BB-kreeme osta, kardan sama tulemust :( Aga lõhn kreemil on küll hea! :)

3. NIVEA Visage Young Purifying Toner


Ostsin selle näotooniku niisama katsetuseks, kuna oli odav(aga see oli mitu, mitu aastat tagasi). Kahjuks ei sobinud mulle, seetõttu jäi ka suhteliselt kasutamata. See puhastab näo ilusti ära küll, kuid nägu jääb pärast rasuseks ja vajab pesemist. Muidu pakend on väga armas ja lõhnal polnud kaa midagi viga! :)

4. GARNIER Pure Active Spot-on Roll on


See oli mul juba vist teine roll-on, kui ma ei eksi. Ma isegi ei tea, miks ma seda jätkuvalt ostan :D See peaks kuivatama ja ära võtma vistrikke, aga mulle tundub, et see ei aita üldse. Võib-olla ma nii väga loodan, et see aitaks ja seetõttu jätkangi ostmist :D Aga ilmselt nüüd ma tulen maa peale tagasi ja enam seda ei osta, sest tegelikult see on päris kallis kaa! Lõhn on sellel küll hea! :)

Siinkohal sooviks küsida teie käest, millist näokreemi te soovitate? :)

2 comments:

  1. Lumene Pure Radiance Day Crem, mu praegune, ja soovitan ka teistele :P

    ReplyDelete
  2. Olgu :) Eks tuleb ära katsetada!

    ReplyDelete