Monday 7 January 2013

Meigikapp tühjaks vol. 6 - silmameik

1. Tundmatu firma


Sain selle lauvärvipaleti oma sõbranna käest. Minule värvid meeldivad, kuna mul on päris palju siniseid rõivaid, samuti leiab ka rohelist mu kapist. Värvid jäävad ilusti peale, selliste õrnemate toonidena. Halb on see, et veidi pudeneb. Kahjuks jäid värvid kasutamata, kuna uued värvid ja paletid hõivasid mu meigikoti.

2. Ados


See lauvärv on oioi kui vana. Sain selle ikka väga palju aastaid tagasi jõulupakist. Kusjuures, seda lauvärvi võib ka täna poodides kohata(nt. Eedenis Eveline-i poes). Kuna aastaid tagasi olin väga noor, siis ei osanud ma lauvärvidest lugu pidada ja nii ta kasutamata jäigi. Toonid mulle iseenesest väga meeldivad. Jäävad laule päris hästi. Ei ole väga kriiskavad toonid, pigem ikka sellised õrnemad, kuigi pildilt võib tunduda erksamad.

3. Lumene


Kui Tartu Kaubamaja oli alles hiljuti avatud, siis ilumaailmas oli pea iga firma juures üks meigikunstnik, kes tegi aktiivselt inimestele meiki. Nii sattusin ka mina Lumene firma juures olevasse meigipinki. Neil oli just välja tulnud sädeluslainerid, mida nad minu peal ka katsetasid. Tulemus oli väga ilus ja särav. Tol ajal olin suhteliselt väike plikatirts kaa, loomulikult olin ma siis ikka väga elevil ja põnevil sellest särast. Ja mis kõige toredam, ema oli nõus mulle selle ostma - JEIIIIIIIIIII!!! :) Laineri pealepanek on lihtne, kuna tal on hea pintsel. Kui ühe korra olid peale tõmmanud kihi, siis tulemus oli veidi tagasihoidlikum, aga kui panid juba teise kihi kaa, no siis pimestasid lausa särast :D Püsis väga hästi peal. Kahjuks muutus see lõpuks juba vanaks ja enam ei püsinud peal, hakkas tükkidena ära kukkuma ja mööda nägu laiali kleepuma. Kui seda toodet veel poodides müüakse, siis kindlasti soovitaks! :)

No comments:

Post a Comment