Monday 25 November 2013

Eveline

Kuna mu eelmine kehavõi sai otsa(ps.saate lugeda sellest "Novembrikuu tühjendus" postituses), otsustasin kasutusele võtta kingituseks saadud Eveline kehakreemi. Olin selle pikka aega edasi lükanud, kuid nüüd tuli seda teha, sest see oli ainus, mis kodus oli :D
Ütlen kohe ära, et olin täitsa loll oma eelarvamustega. Pidasin seda venekeelse potsikuga kehakreemi õuduseks, kuna kartsin, et see lõhnab väga vängelt ja vürtsikalt, mis minule isiklikult ei istu :) (muutsin lause ära, kuna tundus, et see oli natukene ebasobiv ja solvav, kuid ma ei mõelnud mitte midagi halba)
Kuid jah, eksisin rängalt. See toode on tegelikult väga hea! 
Esiteks, ta lõhnab vääääääääga mõnusalt. Selline värskendav, õrn oliivide lõhn, mis jääb ka nahale.
Teiseks, see toode niisutab nahka imehästi. Ausalt! Mu jalad on talvisel ajal üsna kuivad, kuid selle kreemiga on jalad terve päeva pehmed ja siidised.
Kolmandaks, mulle meeldib väga, et see kreem on sellise keskmise paksusega, mida on lihtne nahale peale kanda ja mis imendub kiirelt. Et kreem ei jäta nahka rasvaseks, mida kahjuks täheldasin eelmise kehakreemi puhul.
Kui tahate odavat ja head lahendust, siis soovitan kindlasti! :)

Milliseid häid kehakreeme olete Teie kasutanud?

2 comments:

  1. Vanad inimesed ja venelased lõhnavad kuidagi vängelt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei mõtle midagi halba, aga neil on lihtsalt selline tugevam lõhn, selline nagu vürtsikas :D Minule isiklikult sellised tugevad, vänged lõhnad ei istu! :) Kui saate aru, mida mõtlen.

      Delete