Friday 29 November 2013

Iga naise unelm!

Tahaksin täna teile rääkida oma ühest meeldivaimast kogemusest e-poega.
Nimelt otsisin ma tükk aega poodidest ja internetist oma uuele arvutile võrdväärset arvutikotti, kuid ükski otsing tulemusi ei andnud. Kõik kotid olid minu jaoks väga koledad ja nende hinnad meeletult kallid.
Teisipäeval surfasin loengu ajal netis ja järsku torgatas pähe küsida Hippster.ee Facebooki lehelt, et äkki nad müüvad ka arvutikotte. Olin juba varem silmanud nende e-poodi ja nende müügil olevad tooted on lihtsalt niii ilusad ja huvitavad, et raske on sinna mitte piiluda. Minu õnneks tuli kohe sealt positiivne vastus. Ja mis veel enam: sealt tuli ka kuhjaga väljaotsitud linke, millede seast saan ma valida endale sobiva koti! Uskumatu.. See teenindus, mis nende poolt inimestele pakutakse, on lihtsalt fantastiline! :) See lihtsalt toob naeratuse näole. Lisaks sellele, et mulle toodi kõik "kandikul" kätte, toodi mulle ka valitud käekott 1 päevaga kohale!! Te vaid kujutage ette mu nägu..
Kui SmartPosti kapiuks avanes, sain ma kõhutäie naerda, sest kotti kaitsvad kilekott ja mingisugune riidest kott olid kaa firmamärkidega :D Samas armas, aga naljakas kaa!
Kotti välja võttes olin nii õnnelik. Ma natuke kardan neid internetis tehtud oste, sest ma ei taha pettuda, et tegelikult on toode hoopis teistsugune kui tundus. Kuid selle koti puhul ei pidanud ma hetkekski pettuma. See isegi ületas mu ootused! :)
Lisan siia lingi kaa, kust saate toodet näha, sest minu telefoni pilte ei saa võrrelda profifotokaga :D Toode asub SIIN.

Külastage kindlasti nende armsat e-poodi, sest kindlasti võite leida sealt midagi enda maitse järgi! :) Lisaks saate veel meeldiva teeninduse osaliseks, mis ei jäta kedagi külmaks.
Aitäh, Hippster!

No comments:

Post a Comment