Thursday 28 November 2013

New in: Syoss kuivšampoon

Nägin seda pudelit juhuslikult Konsumis soodushinnaga 2.49 ning kuna mu eelmine Batiste oma sai otsa, siis otseloomulikult lendas see mõtlemata mu korvi! Ja hästi läks, et see juhtus.

Pakendi info
Kuivpuhastus kiiresti rasuseks muutuvatele juustele annab 1 lisapäeva värskuse ja rasuvaba efektiga, juukseid pesemata.

Arvamus
Kuivšampooni pudel on natukene liiga pikk nii kaasas kandmiseks kui käes hoidmiseks, kuid saab hakkama. Üks natukene paha asi on see kaa, et pihusti käib päris raskelt alla ja kui liiga jõuga vajutad, siis tuleb mega pahvakas välja :D
Alguses šampooni nuusutades tundus, et see jääbki nüüd mu kapile seisma. Hiljem kasutades muutus aga lõhn hoopis teistsuguseks: väga meeldiv sidruni-laimi lõhn.
Toode ise on vääääääääääääääääääägaaa hea! Vaat et isegi mõnest šampoonist palju parem. Ma olin ikka tõeliselt üllatunud, kui nägin oma juukseid pärast kasutust. Need olid tõesti nii puhtad! Ja oi jummel, kui kohevad! :D

Kokkuvõtteks
See oli minu jaoks tõesti üks imehea leid! 
Julgen soojalt soovitada :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Kui sa mõtled seda punast asja, siis see on minu voodikate :D Aga aitäh!

      Delete