Wednesday 15 January 2014

I'm here! :)

Hei, kallid lugejad!

Ei, ma ei ole kuhugi kadunud :) Või siiski olen...
nende meeletute paberihunnikute alla!
Kuid ärge kartke, sest ülehomme on mul juba viimane eksam ja siis saan teid jälle kostitada postitustega.

Aga natukene räägin oma tegemistest ka Teile :)
Sel semestril oli mul tegelikult kõigest 4 eksamit, aga ajakulu oli ikka meeletu. Paljud asjad jäid viimasele minutile(ei olenenud ainult minust) ja siis tuli kõvasti pushida, et järje peale saada.
Esimene eksam oli inglise keel, mida ma kartsin tegelikult päris palju, sest ma pole mingi ülipro selles. Aga kuna ma olin nii tubli ja õppisin kõvasti, läks mul suurepäraselt. Sain eksamil 95punkti + 9 lisapunkti, mis teenisin tundides, seega 104 punkti 100-st! Wuuuhuu! :) Ma olin nii õnnelik, kui tulemuse teada sain. Hüppasin isegi Hansu pikali rõõmust :D
Teiseks eksamiks oli lineaaralgebra. Vot see oli päris õudne! Nähes inimeste lootusetuid nägusid.. Me jõudsime tunnis teha umbes 10 ülesannet 73-st ja ülejäänd oli nii, et vaata ise kuidas hakkama saad. Ega väga keegi saanudki. Ühel päeval käisin koolis kahe kursaõega, et näha vanema kursuse vihikust, kuidas teisi ülesandeid teha. Kõiki ei saanudki valmis, aga üks armas kursaõde pakkus välja, et mina ja üks teine läheksime tema juurde, et tal tuleb eraõpetaja, saame ära lahendatud kõik. Nii me siis masetsesime ja tegime 2 õhtut neid ülesandeid. Valmis saime ja oiii kui suur abi sellest ikka oli! Sain eksami väga hästi sooritatud ja lõppkokkuvõttes sain 30,3 punkti 30-st, seega jälle olin ülirõõmus! :)
Kolmas eksam oli kujutavas geomeetiras. Selleks väga õppida ei andnud. Kui oled töövihiku ilusti mõttega läbi teinud, siis pole probleemi. Aga noh, kui mõttega ma seda tegelikult tegin :D Eksamil nägin, et kõik saavad igasugu kolmnurkade ülesandeid ja ma siis juba rõõmustasin, et jess, seda ma oskan, et no problem! Aga võta näpust - mina olin ainuke vist, kes sai mingisuguse väljalõikega püstsilindri külgpinna laotuse :D No teretore! Ma mõtlesin, et jäängi sinna. Aga lõpuks hakkasin susserdama seal ja tuli välja küll. Maksimumi küll ei saanud, kui siiski 4 tuli ära! :)
Viimane eksam ehk siis neljas eksam on reedel ja aines nimega matemaatiline analüüs. Seda kardan vist kõige rohkem, kui aus olla. Ülesanded on kuidagi palju keerulisemad eksamil kui tunnis, mis lahendanud oleme. Ja no teooria - see pole üldse minu teema! :D Seega hoidke pöialt mulle! :)

Oeh, lihtsalt võiks olla juba laupäeva õhtu, kui klubis Comeback saab nautida head muusikat ja seltskonda, mõelda mitte millelegi!
Natuke muusikat kaa, sest laupäev pole enam kaugel ;)

No comments:

Post a Comment