Monday 6 January 2014

Kapp korda!

Hei, hei!

Kuigi praegu peaks olema suurem õppimise moment, ei suuda ma seda siiski koguaeg teha. Et natukenegi vaheldust ja puhkust saada õppimisest, otsustasin oma meigikapi korda teha. Muidugi ei raatsinud ma seda kraami kohe minema visata, sest otseloomulikult ootavad need tooted postitusse pääsemist! :)
Siin nad on:

Näohooldus
1. BELKOSMEX - näomask
Sain selle toote sõbrannalt, kui ta otsustas Austraalia poole suuna võtta. Mina seda isiklikult ei kasutanud kordagi, sest see kuidagi ei äratanud usaldust. Ma isegi ei oska öelda milles asi. Äkki lõhnas, mis meenutab mulle väga ühe jalakreemi herbali lõhna. Kahju küll põhimõtteliselt täis tuubi minema visata, kuid jah.
2. AVON - näokreem
Mulle meeldis see kreem. See jättis naha pehmeks ja kaitstuks külma tuule ning pakase eest. Ja mis veel - see jättis näole õrna läike! Ei, mitte rasuse/õlise läike, vaid ikka sellise sädeluse. Kahjuks ei saanud ma kreemi väga kaua kasutada, sest avastasin, et säilimiskuupäev on kätte jõudnud :( Ilmselt jõulude ajal pandigi kokku komplekt, millel juba õige pea kuupäev aegub, kuid see-eest oli ost megasoodne.
3. LUMENE - silmameigieemaldaja
Nagu näha, pole ma seda toodet põhimõtteliselt üldse kasutanud. Juba paarist korrast piisas mulle, et selgeks saada, millise tootega tegu. Minule see absoluutselt ei meeldinud! See ei võtnud mitte midagi näolt maha. Fuu! :(

Kehahooldus
1. ORIFLAME - isepruunistaja
Sain selle kaa kunagi väga ammu sõbrannalt. Ma ei raatsinud seda väga üldse kasutada, sest ootasin alati seda õiget hetke :D Sinna see õige hetk läks. Kuid sellegi poolest paar korda sain ikka kasutada. Selle lõhn mulle üldse ei meeldinud, kuid tulemus meeldis küll :) Jättis juba mõne tunni pärast õrna kihi peale.
2. BUTTERFLY KISSES - ihupiim
Jällegi toode, mida ma ülivähe kasutasin. Mulle lihtsalt ei istunud see lõhn: vänge roosi jms lillede lõhn. Samuti ei teinud ta nahaga ka mitte midagi erilist.
3. BUTTERFLY KISSES - vannipallid
Ma ei tea, mida ma mõtlesin, kui neid nii kaua alles hoidsin :D Kui vanni ei ole, siis ega ta niisama lihtsalt ei teki kaa. Samas arvan ma, et ma poleks niikuinii neid kasutanud, sest nagu ka selle sarja ihupiim, lõhnas ta üsna ebameeldivalt.

Juuksehooldus
1. LOREA'L - juuksegeel
Ka see pärineb mu sõbrannalt, või noh õigemini tema elukaaslaselt :D Mina seda ei kasutanud ja Hans veel vähem. Kuigi tundub, et see on hea ja lõhnab hästi, arvan ma, et see on juba vana kasutamiseks.

Kosmeetika
1. POP - huuleläige
Oi issand, see huuleläige on küll iidamast-aadamast :D Sain selle kunagi väga ammu sünnipäevaks ja leidsin selle alles nüüd ühest kotipõhjast ülesse. Kahjuks nii ta läks, aga ega mulle eriti huuleläiked istugi. Need on nii ebameeldivad: jätavad huuled kleepuma ning paksult läiget täis.

Millal Teie viimati kappi koristasite ja vanad totsikud minema viskasite?

3 comments:

  1. See juuksegeel pärineb tegelikult mu emalt, kes ostis selle kunagi kellegile kingituseks. Aga polnud kellele kinkida, siis võtsin endale. Kert seda väga ei kasutanud. Ma ei teagi tegelikult, et ta üldse seda kasutanud oleks :D Ja näomaski ostsin kogemata millegi muu pähe. Krdi Maxima, silt all oli vale ja ma ei viitsinud süveneda. Vahest kasutasin ka. Suht suva oli, paremaks midagi ei teinud, halvemaks ka mitte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh :D No vähemalt läksid need südamerahus prügikasti! Millestki olulisest ilma ei jäänud.

      Delete
  2. Kle see pruunistaja on mingi 5-7 a vana. Sellega võib vast juba nahka koorida :D

    ReplyDelete