Sunday 26 January 2014

Jaanuarikuu tühjendus

Jaanuari lõpp on kätte jõudnud ja aeg on teha ülevaade tühjaks saanud totsikutele ja potsikutele! :)

Colgate - suuvesi
See on esimene suuvesi, mida kasutanud olen. See jättis suu väga mõnusalt värskeks, kuid mitte midagi erilist ma tema juures ei täheldanud. Seetõttu jäi see lõpp ka kuidagi kasutamata. Uuesti enam ei ostaks!

Listerine - suuvesi
Vot see on alles suuvesi! Tõesti oli tunda, kuidas pisikud kõik hävinesid. Hambad olid pärast kasutust väga puhtad ja siledad. Kusjuures, ma ei tea, kas see oli kujutlusvõime või ka päriselt nägid hambad palju valgemad välja. Ostan seda ka edaspidi ja üks uus ongi mul juba olemas ka! :)

Avon - kehasprei
Toode jäi põhimõtteliselt täiesti kasutamata, sest ka selle Avon-i tootega juhtus nii, et jõulude ajal sai ostetud ja avastasin üsna pea, et kuupäev on kukkunud. Ära ma seda muidugi kohe ei visanud, kasutasin seda vahest pärast vaipade puhastust nende lõhnastamiseks :D

Schwarzkopf - meestešampoon
Pärast juustekoolitust oli mul vaja sammud seada muidugi poodi, sest kes ei tahaks endale pikki kauneid kiharaid! Jah, seal räägiti, et meestešampoonid sisaldavad aineid, mis panevad peanahas vereringe tööle ja aitavad kaasa juuste kasvule, sest teadagi on ju meestel selline probleem nagu kiilasus. See oli lihtsalt esimene ettejuhtuv šampoon ja nii see minuga koju tuli. Šampoon iseenesest oli väga mõnus - pani peanaha mõnusalt õhetama. Juuksed olid pärast pesu ka väga puhtad, kuid neis polnud väga sellist mõnusat pehmust. Jään teinekord meestešampooni valides mõne muu firma juurde! :)

Astera - hambapasta
See hambapasta jõudis minu koju tänu sellele, et see pidavat olema valgendav ja et see on arbuusi maitsega. Arbuusi maitses ma kohe üldse ei kahtle - see lõhnab imeliselt ja maitseb ka loomulikult hästi! :D Kuid valgendavas toimes pole ma üldse kindel. Ja lisaks sellele, see lihtsalt nagu pesi hambaid, aga suhu mõnusat värskust kahjuks ei toonud. Õnneks seda enam Eestis vist ei leidu, aga kui ka leiduks, siis enam ei ostaks.

Palmolive - dušigeel
Mulle väga meeldis see dušigeel! Kasutasin seda esimest korda Mallorca reisil olles ja see sobis sinna ideaalselt. Sellel on nii mõnus värske lõhn nagu oleks see merepoolt siia kantud. Dušigeelil on sees pisikesed terakesed, mis koorivad õrnalt nahka seda kahjustamata. Kartsin hullult, et kogu mu saadud päevitus nüüd selle nahka lähebki, kuid ei: see nagu turgutas ja andis pehmust nahale juurde. Ostaksin kindlasti veel! :)

L'oreal - šampoon
Üks väga, väga hea šampoon! Peale igat kasutuskorda olin sellest vaimustuses nagu esimesel kasutuskorral. Juuksed jäid nii mõnusad pehmed, siidised ja siledad. Ka lõhn oli äärmisel meeldiv. Võiks isegi öelda, et on peaaegu võrdväärne mõne kallima tootega. Ostaksin kindlasti uuesti, kuid kahjuks on mul kodus 5 šampooni veel, mille pean ära kasutama :D Soovitaksin soojalt ka Teile, kui otsite odavamaid alternatiive!

2 comments:

  1. Minule tekitas suuvesi hammastele pigmenti, hambaarst keelas kasutamise. Seal pidavat mingi koostisaine olema, mis seda tekitab. Pigment tekkis väga lühikese aja jooksul ja siis kui hakkasin suuvett kasutama. Lasin teha pärlipesu ja voilaa, kadunud ja tagasi pole tulnud.

    ReplyDelete
  2. Ohhooo, see nüüd küll hea uudis pole. Peaksin ilmselt ka oma hambad korraliku pilguga üle vaatama :)

    ReplyDelete