Tuesday 21 January 2014

New in: 18.01.14

Kuna see semester lõppes mul reedel viimase eksamiga, siis nüüd on mul 2 nädalat puhkust! Jehuuu! Et ennast tublide tulemuste eest premeerida ja et veidikene tuulutust saada, siis otsustasin linnas natukene ringi kolada. Kusjuures, päris head aled on igal pool. Tasub käia ringi, sest põnevaid asju on palju!
Mina aga piirdusin sel korral vähesega:
Seda Blistex-it oli mul hädasti vaja, sest huuled kippusid viimasel ajal krutskeid tegema. Ainukene toode, mis reaalselt toimib imehästi!
Kasutan hetkel näo puhastamiseks ainult näopesugeeli, seega tundsin, et vahelduseks oleks hea ka näo koorimine või maski kasutamine. Kaubamajas oli meeletult palju erinevaid sorte maske, mille vahel valida. Arvan, et vahtisin seal oma 10 minutit. Lõpuks otsustasin siiski selle pirni-piparmündi maski kasuks :) Ma ju armastan kõike, mis sisaldab piparmünti!

Kas olete ka juba jõudnud alesid uurima minna? Mida huvitavat leidsite?

No comments:

Post a Comment