Saturday 4 January 2014

Uusaastalubadused

Hei!!
Uus aasta on täie hooga käima läinud ja selle aja jooksul on kenasti valminud selle aasta lubadused. Väike ülevaade ka Teile:
1. Olen parem musu!
Eelmine aasta oli nagu ta oli :D Sai natuke jonnitud ja mossitatud.. Kuid sel aastal luban, et ei vingupingu enam nii palju ja hoolitsen ilusti oma kallikese eest! :) Tema rõõm on ka minu rõõm.
2. Õpin rohkem!
Kuigi eelmise aasta kevadel olid viimased tähtsad lõpueksamid, ei ajanud see mind veel kõvemini õppima kui tavaliselt. Kurb mõelda tegelikult, et nii laisk olin. Aga sellegi poolest läks kõik hästi! Sel aastal luban, et ülikoolis õpin usinamalt ikka. Eksamid praegu ka ju ees ja üritan ikka pushida täiega :) Teadmised ei tule ju kunagi kahjuks.
3. Võtan igal õhtul meigi maha!
Jah, pean tunnistama, et olin vahel liiga laisk seda tegemaks. Shame on me! Ja siis nutan, et mu nahk näeb nii kole välja. Sel aastal luban ennast käsile võtta ja ilusti hoolt kanda selle eest, et viimnegi kui meik saaks õhtuti maha. Kusjuures, siiani on see lubadus rohkemgi kui täidetud! :)
4. Olen positiivsem!
Kõik, kes mind tunnevad, teavad, et ma olen negatiivsus kuubis :D Ma mõtlen alati kõige hullemat ja siis lähen närvi ja pabinasse, mis pole tervisele üldse hea. Luban, et nüüdsest mõtlen ainult häid mõtteid ja jään alati rahulikuks.
5. Postitan rohkem blogisse!
Eelmine aasta oli tegelikult minu jaoks üllatavalt hea, sest ma pole varem kunagi nii palju üldse midagi kirjutanud blogisse. Luban, et sel aastal kostitan teid veel rohkem ja veel paremate postitustega kui eelmisel aastal! :) Vähemalt loodan, et see õnnestub.
6. Leian endale meeldiva töö!
Eelmisel aastal käisin esimest korda pärispäris tööl :) See oli väga hea kogemus ja sain sealt palju häid tuttavaid! Kuid see polnud päris see, mida ma südamest tahaks teha. Loodan, et sel aastal saan teha seda, mida ma tõesti tahaks!

Kas andsite ka mõned lubadused? Millised need on?

No comments:

Post a Comment