Thursday 24 October 2013

30 Day Fashion/Beauty Photo Challenge

6. Something You'd Like To Wear More Often
Need saapad on ju niiiiiiii vinged, muidugi, et tahaksin neid palju rohkem kanda! Need sobiks pea iga oufitiga, olgu siis pidulik või tavaline riietus. Kuid kahjuks olen ma harjunud viimasel ajal käima ainult madalate jalanõudega, et neid jalga pannes ei suuda ma tundigi vastu enam pidada :( Imestan siiani, kuidas eelmine aasta suutsin põhimõtteliselt iga päev neid kanda...
Ka seda kleiti sooviksin rohkem näha oma seljas, kuid on mitu põhjust, miks see kahjuks võimalik pole. Esiteks, see kleit on ikka sinna pidulikuma poole ja nii suur pidutseja ma kaa pole :D Ja teiseks, kõige suuremaks põhjuseks, on see, et selle kleidi kaenlaaugud on niiiiiii suured, et rinnahoidjad paistavad mõnusalt välja. Jakiga kandes pole hullu, aga ikkagi. Olen mõelnud ka selle lahendusele ja ilmselt nii teengi - lasen kaenlaaugud veidi väiksemaks teha nii, et sinna õmmelda sarnane pits külge :) Kas Teie arust tundub see hea mõte või pigem peaks tegemata jätma?

2 comments:

  1. Täiesti sama seis kontsa puhul. Olen nii ära harjunud koguaeg kas tennised või baleriinad. Ja tead ükspäev panin siis kontsakingad jalga, et niisama linna peale laiama minna ja ma koperdasin iga 10 minuti tagant nendega :D Niiii häbi oli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheee :)
      Mul oli pärast klubitamist talla all mingisugune 4cm vill :D

      Delete