Tuesday 8 October 2013

Osturalli muljed!

Hei, hei!
Lõpuks on läbi saanud see suur möll. Rahvast oli ikka meeletult palju...Raske oli kohe midagi uudistada ja liigelda.
Käisin ise kohal kõikidel päevadel, välja arvatud laupäeval. Tulin koju 5 kotiga :D kuigi jah, koti sisu enamasti sisaldas vaid paari toodet. Seega mingit meeletut ostmist polnud!
Kuid siiski pole need asjad veel kõik. Jõulud on tulekul ja mõned asjad peab ikka ära peitma :)

1. PÄEV
Pärast pikka väsitavat koolipäeva oli veidi raske möllata koos suure rahvahulgaga ning seega tuli minuga koju kaasa vaid 2 asja.
Ripsmekoolutaja(2.50€) - Olin tegelikult väga, väga ammu seda piilunud, kuid osta ei julgenud, sest kahtlesin selle töövõimes. Ka Osturallil käis see mitu korda ostukorvist tagasi letile ja letilt tagasi korvi :D Kuid lõpuks siiski mõtlesin, et tühja kah, proovin ära. Ja võin öelda, et olen ühe korra seda proovinud juba ja muljed on vaimustavad! :)
Huulepulk(6€) - Olen palju lugenud selle Maybelline'i huulepulga kohta ja tundus, et tasub osta. Kuna hind oli kaa tavapärasest palju soodsam, siis ei mõtlenud ma hetkekski. Värvivalik pani ainult mõtlema, kuid otsus langes seekord korall-tooni kasuks.

2. PÄEV
Must pitskleit(25€) - Olen alati sellist lihtsat musta kleiti taga ajanud ja siin nüüd see on! :) Boonuseks tuleb ka kleidil olev pits.

3. PÄEV
Šampoon(7€) - Ka sellest tootest olen palju kiitvaid arvustusi leidnud ning käsi kohe kibeles selle toote järele. Ootused on selle suhtes väga kõrged ning loodan, et ei pea pettuma! :)
Pediküüriseep(4€) - Ja jällegi ostsin selle puhtalt heade kommentaaride tulemusel :D Oh mind küll.. Kuigi tegelikult oli see päris vajalik ost, sest jalad vajavad kaa mõnusat hoolitsust!

5. PÄEV
Küünelakieemaldaja(2.70€) - Mu praegune lemmik küünelakieemaldaja on kohe, kohe otsakorral ja kuna see oli hetkel soodne, mõtlesin, et katsetan ära. Olen selle suhtes väga kriitiline, sest olen päris palju halbade otsa sattunud ja praegust üle trumbata on raske. Kuid jään lootma parimat! :)
Ripsmetušš(3€) - Ega mul tegelikult mingit otsest vajadust selle järgi polnudki :D Kuid selle toote hind pani mind tükk aega ahhetama ja ohhetama - kuidas on see võimalik, et suhteliselt hea firma(GOSH) ja megahea kummist harjaga ripsmekas saab nii odav olla??!!! Ja see megahüpersuper nunnu roosa pakend - ma lihtsalt sulasin ja see tuli nagu niuhti minuga kaasa! :)
Kooriv dušigeel(2.50€) - Kehakoorijat olen nüüd juba mõnda aega otsinud, aga midagi head pole veel leidnud. Kuna see toode nägi välja nii mõnus roosa ja see lõhnas super hästi vaarika järele, ning mis peamine, see põhimõtteliselt vastas minu soovidele, siis ma lihtsalt pidin selle ostma. Loodetavasti toimib hästi!

No comments:

Post a Comment