Tuesday 1 October 2013

Osturalli


Ma olen vist ainuke totu, kes ootas Osturallit nii väga :D Ma isegi ei tea, miks ma seda niii väga ootasin. Võib-olla sellepärast, et sel ajal on palju põnevaid ja soodsaid tooteid, mida muidu ehk ei ostaks. Samas vahel on tore vaadata, kuidas paljud inimesed sagivad poes ringi - hihiii! :D Muidu ei näegi enam kedagi, sest kõik poevad sügise eest kodudesse peitu.

Tooted, millele olen silma peale pannud:
Elizabeth Arden - kätekreemid

JOIK - lõhnaküünal

NURME SEEP - pediküüriseep

Tahe - šampoon

Maybelline - puuder

Neid kõiki oleks soov saada, kuid see pole muidugi veel kõik :D Mõni asi peab saladuskatte alla ka jääma, sest pärast pole kinkimine enam kuigi huvitav. Lugesin isegi eile ära, et jõuludeni on 14 nädalat!! :)

Edu rallitajatele!

No comments:

Post a Comment