Thursday 17 October 2013

Listerine FreshBurst

Oiiiiiiiiiiii jummmmmmmmel - just sellise väljaütlemise tekitas selle kasutamine! :D
Ma ei tea, kas see oli hea või halb?! Aga ajas naerma küll. Igatahes, mu suu kõrbes lihtsalt ja seda vist sõna otseses mõttes. Ma oleks nagu tundnud, kuidas kõik bakterid ja mustus hävines paugupealt! :D See on küll veidi ebameeldiv tunne ja lõhn on kaa kuidagi kahtlaselt vastik, kuid tulemus on seda väärt. Hambad on pärast ülipuhtad ja kui keelega üle hammaste tõmmata, siis uisutaks nagu siledal liuväljal! Kusjuures, kõige hämmastavam on see, et hambad püsivad sellisena lausa terve päeva :)
Ma olen ülimalt rahul, et selle ostsin ning jään ootama, kuni pudel tühjaks saab, et anda hinnang ka oma hammaste toonile ning et osta järgmine pudel!

Kas olete kaa seda kasutanud? Kuidas meeldis?

2 comments:

  1. Ise ei ole, aga mul õde tihtilugu kasutab Listerini suuvett, ju on hea :)

    ReplyDelete