Friday 18 October 2013

Minu...

...küünelakid!
Kuna ma siin vahepeal mainisin, et mul on päris palju küünelakke, siis mõtlesin, et annan ka teile ülevaate oma hunnikust.

*Hooldusõli, hoolduslakid, pealislakid*
*Heledamad toonid*
*Roosad*
*Lillad*
*Oranžid*
*Punased*
*Sinised*
*Pruunid, kuldsed*
*Rohelised*
*Mustad*

Niimoodi vaadates tundub nagu oleks mul kõik, mida vaja, kuid millegipärast kisub ikka uute ostmise poole :D Jube!
Aga üldjuhul kasutan väga palju lakke. Nädalas 2 korda lakin ikka küüsi, sest lakk kulub mul tavaliselt kiiresti maha ja samaga üle võõbata ei taha.

Kuidas teie küünelakkidega lood on? On kõik värvid esindatud? :)

2 comments:

  1. Ma koguaeg loodan, et no nüüd on see või too küünelakk paksuks läinud või otsa saanud. Ära visata ei raatsi aga uusi ka juurde kuhjata ei taha, kui nii palju vanu tahab ärakasutamist saada. Oeeh. Tahaks juba uusi värve osta, mitte neid vanu mõttetuid kasutada. Peaks vist südame rindu võtma ja suurpuhastuse tegema :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tavaliselt lahjendan pakse küünelakke küünelakieemaldajaga. Mõnda aega toimib hästi küll, aga siis tuleb lõpuks ikka ära visata. Ma lohutan end sellega, et olen piisavalt kasutanud seda küünelakki, mille ära viskan, ja siis pole nii kahju enam saata ta oma kurvale teele :D

      Delete