Saturday 26 October 2013

30 Day Fashion/Beauty Photo Challenge

Hei, hei!
Tahaksin alustuseks vabandada, et oma eilse postitusega hilja peale jäin. Olin maal ehk siis Otepääl ja netti ma ei saanud. Olid toredad 2 päeva :) Sai puhata ja süüa kõvasti :D Ja mis kõige lahedam - käisime Hansuga džiibiga seiklemas. No oli see vast ikka kogemus!

Aga nüüd hilinenud postituse juurde: 
7. Clothing/Product That Evokes A Good Memory
Mõtlesin tükk aega, millest siia pilti panna, aga lõpuks mõtlesin ikka välja. See pole küll mingi kosmeetikatoode või riietusese, aga toob kõige parema mälestuse taasellu. Nimelt on selleks asjaks või pigem siis asjadeks 18 õhupalli! :) Olin alati unistanud, et kui saab aastates täis see imeline 18, siis võiksin saada ka 18 õhupalli ja mingi ägeda üllatuse jne. Ja oh imet, see kõik sai reaalsuseks. See päev oli nii üllatusterohke ja hea, et ma ei unusta seda kunagi. Juba seetõttu, et mul on need õhupallid ikka veel alles, mis sest et need veidi kössis on :D

No comments:

Post a Comment