Thursday 10 October 2013

Oh eiiii! :(

Nägin Taskus juba kaugelt Expressionsi kauplusse sisse vaadates üht imearmsat beebiroosat sädelevat salli. Issand, kui iluuuuuuuussss!!! See oli küll armastus esimesest silmapilgust. Eks ma siis proovisin ja proovisin ja keerutasin seda käes ikka ühtpidi ja teistpidi, kuni avastasin mitu viga. Aga no niiii armas oli see, et ikka ei suutnud seda käest veel ära panna. Siis torgatas mulle idee, et Expressions on ju Eedenis kaa ja et küll ma sealt koju minnes läbi hüppan. Õnnelikult sinnapoole suundudes ja kohale jõudes tabas mind hoopiski kurbus, sest seda värvi salli seal polnudki!!! :( Oeh jah..
Ega see ost polekski ainult niisama ilu pärast olnud. Avastasin, et mul pole ühtki sooja salli, kõik on õhukesed! 

Kas Teil on kaa midagi sellist juhtunud?

6 comments:

  1. Replies
    1. Jah, ja see hinnasildikoht oli väljaveninud.

      Delete
  2. Ma nägin JayJays bikiine, mis oli samuti armastus esimesest silmapilgust. Olid nad musta-valge triibulised. Lõikelt ja olemuselt natuke retro aga samas moodsad. Ja poe ainuke XS suurus oli kadunud :( Siiamaani nutan taga. Samas oleksin võinud proovida sama lõikega aga teist värvi (üleni mustad) bikiine, et näha kas oleks sobinud ja internetist tellida endale koju need triibulised. Vaatangi kas netipoes on :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, mina kaa nutan taga. Aga äkki leian veel seda mujalt! Lootus sureb viimasena :D

      Delete
  3. Telli netist.. Kui on. Minu omal oli netis ka XS väljamüüdud :D

    ReplyDelete