Thursday 31 October 2013

Oktoobrikuu tühjendus

Oktoober saab pärast tänast päeva läbi ja mina istun nõutult oma tühjade potsikute hoiukoha ees. Lihtsalt pole põhimõtteliselt mitte midagi... Kas ma olen ainuke tigu, kes ei suuda tooteid ühe kuuga tühjaks tarbida?!

Igatahes, siin on teie ees need vähesed tooted:
1. Dermoshop - kätekreem
See kätekreem täitsa meeldis mulle, kuna tegi käed pehmeks ja lisaks jättis ka meeldiva kreekapähkli lõhna. Aga täitsa imelik oli see, et ta sai nii ruttu otsa, et see on lausa hämmastav. Eks ta üks väike tuubike ole kaa, aga enda teada ma ei kasutanud seda nii palju :D Igatahes, korra omada oli hea, kuid hind on veidike kallis väikse tuubi kohta. On odavamaid ja paremaid kreeme olemas! :) Kuid siiski soovitaksin kindlasti Teil katsetada seda.

2. Belle Jardin - kätekreem
See on mul juba teine tuub, mis otsa saab. See on tõsiselt hea kätekreem! See kreem imendub kenasti kätesse ja jätab käed siidjalt pehmeks. Lisaks pehmusele annab kätele ka õrna kummelilõhna. Soovitan kindlasti seda kätekreemi, sest naeruväärse hinna eest saate super hea toote! :)

3. Escada - lõhnaõli
Ma ei oskagi kuidagi lõhnasid kirjeldada :D Aga mulle meeldis see lõhn! Ta oli keskmiselt magus ning selle tõttu arvan ma, et sobiks suvesse kõige paremini. Püsis peal kaa täitsa hästi. Pudel näeb kena välja ja ta on täitsa käepärane, seega mugav pealekandmiseks.

Seekord siis kõik! Järgmisel kuul on kindlasti palju rohkem tooteid ja seda võin lubada! :)

No comments:

Post a Comment